Mercedes možná pohltí luxusní Maybach

6 komentářů

aston
5. září • 1:33

Videl som par Maybachov 2 a denne vidam RR [ Ok tak 5 krat tyzdenne] netusim, ci je to dobre auto, alebo zle som v tom nemal tu cest, ale ked som stal vedla toho cuda[skaredeho] na pumpe tak som si ani nevsimol, zeby to bolo nieco extra, tie peniaze za to nestoja. Mercedes mal jedinecnu prilezitost postavit slavnu znacku na nohy a mohli sme vidiet krasne auta na cestach. ked vidim RR, napr dnes pred supermarketom tak na tom aute vidno kazdu korunu, ktoru za to majitel zaplatil, proste vyzera hodnotne je to auto evidentne pre hornych 1000. Maybach je ako korejska-zla kopia S klasse B-]

Dusan
5. září • 17:23

On taky RR Phantom byl primarne konstruovan jako onanovadlo pro ty, kteri se chteji na pul kilometru vytahovat tim, ze maji penize. Oproti RRku, ktery je zameren na bohate penezi lec chude duchem byl Maybach koncipovan jako luxusnejsi varianta S-classe pro ty, kteri nechteji ohromovat nikoho jineho nez sebe.

Ef
4. září • 10:44

Maybach pohřbila nadutost němců-mercedesu, která se projevila v nabubřelém designu (dnes je toho příkladem Q7)a současně jejich lakomost, když jim bylo zatěžko utratit pár eur za svébytný interiér vozu. To je neodpustitelné.Já jsem jim fandil, ale musím ojektivně říct, že to auto za ty peníze zdaleka nestojí. mercedes musí pochopit, že jeho zákazníci se nedají donekonečna opíjet rohlíkem, a že budou platit za vyrobek který ma kvalitu renaultu, cenu mercedesu. Sám jsem kdysi v mercedesech taky jezdil a byly to auta z velkým A. Když dnes vidím ty řadicí páky z plastu nastříkaný stříbřenkou, pár let starý modely co rezavějí apod, tak je mně do breku. Kdysi měli heslo pro komponenty ze kterých se MB dělaly-"jen to nejlepší je pro nás dot dobré".A podle toho ty auta vypadaly. Vše je ale pryč.. Dnes jezdím japoncem a už bych asi do evropské produkce z racionálních důvodů nešel. I když nostalgie dělá svý..

Dusan
4. září • 18:09

Nemci maji furt vyhodu, ze maji nejpokrocilejsi automobilovou techniku. Takze se stale snazi prodavat svoje vozy pres status, motory a podvozky, coz dokaze prebit to, ze jinak jsou ta auta okradena uplne stejne jako zbytek svetove automobilove produkce.

Ráďa
4. září • 21:44

Nabubřelost designu nesouhlasím. Maybach má právě design decentní a skromný. Do jaké míry je to jen lepší Sondere klasse bych se hádal. Ale přístrojovka velmi podobná je, to pravda. Ono problém je taky v servisu, v běžné siti to u M-B neopraví. Všecky auta se posílají až na centrálu, to tu neřekl třeba nikdo.

Jogurt
4. září • 22:01

To je stejný problém, jakým VW pohřbil hned na startu Phaeton. Zákazník si prostě nekoupí auto za šestimístnou částku v Eurech, které musí objednat 500km daleko od svého sídla a do servisu musí jezdit tamtéž, když jeho dosavadní A8, BMW7 nebo MB-S mu prodali a servisovali za rohem. Pojem nabubřelosti v tomto oboru, ať jde o luxusní limuzímy nebo přerostlá SUV typu Q7 nebo G-klasse je ale úplná pitomost. Jasně, že hošíkovi ve špinavých kalhotech, s dredy na hlavě, vpichy na předloktí a potřebou proti čemukoliv protestovat, to možná připadá nabubřelé, ale člověk tohoto typu je (nejen) pro dotčený segment obchodu osobou absolutně nulového významu.

Doporučujeme

Články odjinud