O tom, že se Maybachu na trhu nedaří, bylo napsáno již mnoho článků. Opravdu luxusní německé limuzíny si mnoho zákazníků nezískaly a problém bude zřejmě ve značce samé. Segment je totiž zdravý a zájemců o luxusní vozy je mnoho a prodeje konkurentů Rolls-Royce a Bentley stále vzkvétají.
Maybach ale za poslední roky neprodal dohromady ani to, co původně plánoval za jeden rok. Lepším prodejům nepomohly ani speciální verze 57 S a 62 S.
Zřejmě nemá smysl hodnotit situaci z pohledu zákazníků tohoto segmentu, kteří v současných modelech Maybach vidí zřejmě jen luxusnější provedení staré S-klasse.
I tato provázanost donutila Mercedes začít uvažovat o změně. Jednou z možnosti je dostat Maybach více pod křídla Mercedesu a vybudovat z něj spíše samostatnou divizi luxusních vozů než samostatnou luxusní značku. Těžko říci, jak přesně si to ve Stuttgartu představují, ale zřejmě by se z Maybachu stalo něco podobného jako kdysi z firmy AMG.
Tento krok by měl svou logiku a dost možná by byl poslední šancí, jak značku Maybach zachránit. Ten ukončil výrobu již jednou a po znovuobnovení výroby to vypadá, že půjde do věčných lovišť napořád.