Mercedes možná pohltí luxusní Maybach

O tom, že se Maybachu na trhu nedaří, bylo napsáno již mnoho článků. Opravdu luxusní německé limuzíny si mnoho zákazníků nezískaly a problém bude zřejmě ve značce samé. Segment je totiž zdravý a zájemců o luxusní vozy je mnoho a prodeje konkurentů Rolls-Royce a Bentley stále vzkvétají.

Maybach ale za poslední roky neprodal dohromady ani to, co původně plánoval za jeden rok. Lepším prodejům nepomohly ani speciální verze 57 S a 62 S.

Zřejmě nemá smysl hodnotit situaci z pohledu zákazníků tohoto segmentu, kteří v současných modelech Maybach vidí zřejmě jen luxusnější provedení staré S-klasse.

I tato provázanost donutila Mercedes začít uvažovat o změně. Jednou z možnosti je dostat Maybach více pod křídla Mercedesu a vybudovat z něj spíše samostatnou divizi luxusních vozů než samostatnou luxusní značku. Těžko říci, jak přesně si to ve Stuttgartu představují, ale zřejmě by se z Maybachu stalo něco podobného jako kdysi z firmy AMG.

Tento krok by měl svou logiku a dost možná by byl poslední šancí, jak značku Maybach zachránit. Ten ukončil výrobu již jednou a po znovuobnovení výroby to vypadá, že půjde do věčných lovišť napořád.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků