Mercedes (možná) odhaluje své revoluční sportovní auto

Značka Mercedes-Benz se netají tím, že v rámci letošních oslav 50. výročí AMG přichystá hypersport s motorem z Formule 1. Jeho podobu zatím tají...
Mercedes (možná) odhaluje své revoluční sportovní auto

Zatím se stále neví, při jaké příležitosti letos koncern Daimler, do kterého patří i letos jubilující značka AMG, přestaví svůj hypersport.

Již vloni se objevily oficiální informace, že v útrobách tohoto vozu bude pohonná jednotka z monopostu F1 Mercedes. Mělo by jít o hybridní soustrojí ve verzi pro sezonu 2016. Tedy té, v níž se mistrem světa stal Nico Rosberg a prvním vicemistrem Lewis Hamilton. Oba to jsou, pochopitelně, jezdci Mercedesu.

Tato formule 1 pro silniční provoz má mít výkon kolem tisíce koňských sil a poměr výkonu a hmotnosti 1:1.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Na prvním snímku je vůz nenápadně v pozadí, na druhém ukazuje zadní partie

Podoba byla zatím přísně utajována. Nyní ovšem Mercedes-Benz vydal sadu fotografií, kterými dokumentuje šíři záběru svého designového centra. A na dvou z nich je automobil, jehož tvary jsou typické pro hypervýkonné silniční sportovní vozy. Na první z nich je vůz v pozadí za dalšími dvěma koncepty, druhá ukazuje podobu zádě.

Slávu AMG započala "Rudá svině". Značka nyní slaví 50. výročí

Slávu AMG započala "Rudá svině". Značka nyní slaví 50. výročí

Není samozřejmě vůbec jisté, že se skutečně jedná o tento vůz, natož o jeho finální podobu. Nicméně, zdá se nám být pravděpodobné, že půjde minimálně o jednu z fází designového vývoje chystaného hypersportu.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků