Mercedes ML 63 AMG s novinkami pro rok 2011

DaimlerBenz představil vylepšenou verzi vrcholného modelu řady ML s označením 63 AMG pro modelový rok 2011. V čem je jiný?

Na první pohled si všimneme přepracované, členitější kapoty a zatmavených bi-xenonových reflektorů. Zadní svítilny mají nyní čiré kryty a světelné zdroje z LED a podobně jako ty přední disponují zatmavením, což zvyšuje kontrast s bílým lakováním vozu, který vidíte na přiložených snímcích.

Pod kapotou se však nic nezměnilo, oproti očekávání zde tedy nenajdeme nový vidlicový osmiválec AMG s objemem 5,5 l a dvojitým přeplňováním, který se v jiných vozech Mercedes-Benz dodává ve výkonových verzích 544 koní (400 kW) a 571 koní (420 kW) a s točivými momenty 800, resp. 900 Nm. Takže i nový Mercedes ML 63 AMG se musí spokojit s konvenčním, atmosféricky plněným osmiválcem s objemem 6,3 l, výkonem 510 koní (375 kW) při 6 800 ot./min. a točivým momentem „pouhých“ 630 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

To však tomuto mohutnému SUV umožní zrychlení z klidu na 100 km/h za 5,0 s a dosažení nejvyšší, elektronicky omezené rychlosti 250 km/h. Ačkoli se již nejedná o žádný výkřik techniky, jednotka 6,3 l AMG vloni získala v anketě Motor roku (Engine of the Year 2009) ceny Nejlepší výkonný motor a Nejlepší motor nad objem 4 l. Samozřejmostí je použití automatické převodovky AMG Speedshift 7G-Tronic s trojicí přednastavených režimů. Točivý moment se přenáší trvale na všechna kola v poměru 40:60 ve prospěch zadní nápravy. Podvozek dále využívá předností pneumatického pérování Airmatic, adaptivního tlumení ADS a automatické samonivelace obou náprav, k tomu je třeba přičíst posílenou brzdovou soustavu se zdvojenými a odvrtávanými kotouči.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pětipaprskové slitinové ráfky AMG s dvoubarevným lakováním obouvají pneumatiky 295/40 R20, na přání se dodávají větší ráfky a pneumatiky 295/35 R21. Do standardní výbavy patří elektricky stavitelná sportovní sedadla, kožené čalounění kombinované s doplňky z Alcantary, specifický volant nebo hliníkové páčky manuálního řazení převodů, palubní deska může být na přání potažena kůží Nappa.

První modernizované vozy Mercedes ML 63 AMG se ke svým majitelům dostanou již během tohoto měsíce, cena byla stanovena na 105 077 eur včetně daně.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz ML 63 AMG 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 15 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků