Mercedes ML 63 AMG 2012: nová generace ve sportovním (spy photos)

Řada letošních špionážních snímků dosvědčuje, že Mercedes pilně pracuje na nové generaci třídy ML. Nyní tu máme první důkaz o tom, že ani v další variaci na téma ML nezůstane stranou vrcholná verze AMG.

Můžete se sice ptát, k čemu je auto o hmotnosti a velikosti malého autobusu s motorem o výkonu přes pět set koní, ale to je asi tak vše, co můžete s existencí Mercedesu ML 63 AMG a jemu podobných dělat. Výrobci mají zjevně dostatek zákazníků, kteří tuto bizarní kombinaci oceňují, a tak se jí dočká i nová generace „emelka”.

Prototyp nového provedení byl přistižen v blízkosti Severní smyčky Nürburgringu, kam jako by se před nadcházející zimou nahnali všichni výrobci ve snaze ještě vyzkoušet co se dá. Prototyp se sice snaží přetvařovat, a tak na něm nenajdeme třeba klasickou sadu čtyřech koncovek výfuků, typická kola, brzdy a výdechy na kapotě ale nedávají prostor k pochybám, že tohle je právě provedení AMG.

I přes ještě docela výraznou kamufláž jsou patrné změny, které „áemgéčko” oproti standardnímu provedení či současnému ML AMG postihnou. Zjevná ja nižší stavba, jiný se zdá být i zadní pár dveří, odlišné jsou pochopitelně i oba nárazníky a je konec konců možné, že ani ony dva výfuky nejsou součástí maskování, ale náznakem budoucí změny.

Pod kapotou by se měl objevit motor 5,5 V8 s dvojitým přeplňováním, který známe, nebo brzy poznáme ve většině AMG modelů Mercedesu. V tomto případě bude dávat výkon okolo 570 koní, což i těžkému SUV jistě dodá dostatek švihu.

Vůz by se měl představit příští rok na podzim na frankurtské Auto Show s tím, že na trh by měl vstoupit v dalších měsících jako model roku 2012.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nordschleife dobývá další tank, Mercedes ML 63 AMG pro modelový rok 2012

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků