Mercedes McLaren SLR 722 GTR: 300 kilo dolů (nové foto)

Pokud si myslíte, že SLR ze sebe již víc nedostane, jste na omylu. Inženýři se totiž rozhodli, že model z edice 722 trochu přiostří. Jenomže ne výkonem, ale shazováním přebytečných kilogramů.

Přeplňovaný osmiválec o objemu 5,5 l produkuje výkon 485 kW/660 k. To je skutečně impozantní hodnota, jenomže vždy záleží na tom, kolik hmotnosti má agregát na starosti. Výměnou některých prvků karosérie a interiéru za karbonové se technikům podařilo zredukovat hmotnost o neskutečných 300 kg na výsledných 1300 kg. Akcelerace na stovku se oproti původní verzi Edition 722 zlepšila o 0,6 s. Co to znamená? GTR ji zvládne za rovné tři sekundy, což je bezpochyby ohromující výsledek. Maximální rychlost zůstala nezměněna a dosahuje hodnoty 337 km/h.

Celkově se postaví pouze 21 kusů těchto odlehčených svalovců. Jistotou je astronomická cenovka, která prozatím nebyla zveřejněna. Speciální edice GTR ovšem bude určena pro okruhové ježdění. Zda si zvolíte přímo závody, nebo jen jízdu pro zábavu, záleží na vás.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Mercedes McLaren SLR 722 GTR

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků