Mercedes-Maybach třídy S: Superluxusní limuzína odhalena

Jméno Maybach se vrací zpět na scénu. Mercedes aktuálně představil limuzínu, která se oficiálně jmenuje Mercedes-Maybach třídy S. Máte zájem? Vybírat můžete mezi osmiválcovou a dvanáctiválcovou variantou. Ať zvolíte cokoliv, uvnitř o vás bude královsky postaráno.

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Mercedes-Maybach třídy S dostal rozvor prodloužený na 3365 mm a celkovou délku 5453 mm. Automobilka uvádí, že Maybach přerůstá o dvacet centimetrů na rozvoru i délce klasickou třídu S s prodlouženým rozvorem náprav. Rozdíl najdete také když se pečlivě podíváte na zadní dveře. Maybach je má kratší, ale nemá v nich trojúhelníkové okénko. To se přestěhovalo přímo do zadního sloupku.

Popisovat interiér snad ani nemá smysl. Když si prohlédnete přiloženou fotogalerii, jistě více než dobře pochopíte, jak luxusní tohle auto bude. Patřičný dojem má podtrhnout navíc odhlučnění. Mercedes o novém Maybachu hovoří jako o autě s nejtišším interiérem na světě.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Nabídka motorizací je skutečně hezká. „Spořiví“ jedinci sáhnou po S 500 s osmiválcem naladěným na 335 kW (455 k) a s točivým momentem 700 Nm. Kdo chce opravdu všechno, ten dostane S 600 vybavené dvanáctiválcem s parametry 390 kW (530 k) a 830 Nm. Navíc ale získá pouze dobrý pocit, protože obě varianty zvládnou stovku za pět sekund a obě mají maximální rychlost omezenou na 250 km/h.

Sluší se doplnit, že osmiválec spolupracuje s devítistupňovým automatem, zatímco dvanáctiválec používá sedmistupňovou automatickou převodovku. V červnu příštího roku dorazí ještě provedení S 500 s pohonem všech kol 4MATIC. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků