Mercedes-Maybach třídy S: Superluxusní limuzína odhalena

Jméno Maybach se vrací zpět na scénu. Mercedes aktuálně představil limuzínu, která se oficiálně jmenuje Mercedes-Maybach třídy S. Máte zájem? Vybírat můžete mezi osmiválcovou a dvanáctiválcovou variantou. Ať zvolíte cokoliv, uvnitř o vás bude královsky postaráno.

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Mercedes-Maybach třídy S dostal rozvor prodloužený na 3365 mm a celkovou délku 5453 mm. Automobilka uvádí, že Maybach přerůstá o dvacet centimetrů na rozvoru i délce klasickou třídu S s prodlouženým rozvorem náprav. Rozdíl najdete také když se pečlivě podíváte na zadní dveře. Maybach je má kratší, ale nemá v nich trojúhelníkové okénko. To se přestěhovalo přímo do zadního sloupku.

Popisovat interiér snad ani nemá smysl. Když si prohlédnete přiloženou fotogalerii, jistě více než dobře pochopíte, jak luxusní tohle auto bude. Patřičný dojem má podtrhnout navíc odhlučnění. Mercedes o novém Maybachu hovoří jako o autě s nejtišším interiérem na světě.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Nabídka motorizací je skutečně hezká. „Spořiví“ jedinci sáhnou po S 500 s osmiválcem naladěným na 335 kW (455 k) a s točivým momentem 700 Nm. Kdo chce opravdu všechno, ten dostane S 600 vybavené dvanáctiválcem s parametry 390 kW (530 k) a 830 Nm. Navíc ale získá pouze dobrý pocit, protože obě varianty zvládnou stovku za pět sekund a obě mají maximální rychlost omezenou na 250 km/h.

Sluší se doplnit, že osmiválec spolupracuje s devítistupňovým automatem, zatímco dvanáctiválec používá sedmistupňovou automatickou převodovku. V červnu příštího roku dorazí ještě provedení S 500 s pohonem všech kol 4MATIC. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků