Mercedes-Maybach třídy S: Superluxusní limuzína odhalena

Jméno Maybach se vrací zpět na scénu. Mercedes aktuálně představil limuzínu, která se oficiálně jmenuje Mercedes-Maybach třídy S. Máte zájem? Vybírat můžete mezi osmiválcovou a dvanáctiválcovou variantou. Ať zvolíte cokoliv, uvnitř o vás bude královsky postaráno.

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Mercedes-Maybach třídy S dostal rozvor prodloužený na 3365 mm a celkovou délku 5453 mm. Automobilka uvádí, že Maybach přerůstá o dvacet centimetrů na rozvoru i délce klasickou třídu S s prodlouženým rozvorem náprav. Rozdíl najdete také když se pečlivě podíváte na zadní dveře. Maybach je má kratší, ale nemá v nich trojúhelníkové okénko. To se přestěhovalo přímo do zadního sloupku.

Popisovat interiér snad ani nemá smysl. Když si prohlédnete přiloženou fotogalerii, jistě více než dobře pochopíte, jak luxusní tohle auto bude. Patřičný dojem má podtrhnout navíc odhlučnění. Mercedes o novém Maybachu hovoří jako o autě s nejtišším interiérem na světě.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Nabídka motorizací je skutečně hezká. „Spořiví“ jedinci sáhnou po S 500 s osmiválcem naladěným na 335 kW (455 k) a s točivým momentem 700 Nm. Kdo chce opravdu všechno, ten dostane S 600 vybavené dvanáctiválcem s parametry 390 kW (530 k) a 830 Nm. Navíc ale získá pouze dobrý pocit, protože obě varianty zvládnou stovku za pět sekund a obě mají maximální rychlost omezenou na 250 km/h.

Sluší se doplnit, že osmiválec spolupracuje s devítistupňovým automatem, zatímco dvanáctiválec používá sedmistupňovou automatickou převodovku. V červnu příštího roku dorazí ještě provedení S 500 s pohonem všech kol 4MATIC. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků