Mercedes-Maybach Pullman míří do Ženevy. Na délku má 6,5 m

Mercedes-Maybach Pullman míří do Ženevy. Na délku má 6,5 m

V Ženevě si na své přijdou také příznivci absolutního luxusu. Mercedes zde totiž ukáže to nejluxusnější, co bude mít v nabídce. Těšte se na řádně prodlouženou třídu S, která se bude opět prezentovat pod názvem Mercedes-Maybach. Na délku tohle auto měří 6,5 metru a luxus uvnitř nezná hranice.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Mercedes-Maybach Pullman je dlouhý přesně 6499 mm, což znamená, že je ještě o 1053 mm delší než už prodloužený Mercedes-Maybach třídy S. Rozvor náprav se dostal na 4418 mm a zvětšovala se také výška. Ta nabídne 1598 mm, takže je Pullman o deset centimetrů vyšší než základní třída S.

Pullman je limuzína, která má oddělený prostor pro řidiče od prostoru pro majitele a jeho společnost. Přepážka se přirozeně stahuje elektricky a po stisku tlačítka ji můžete změnit z průhledné na neprůhlednou.

Nový Maybach pořídíte „již od“ 3,7 milionu korun. Objednávat můžete ihned

Nový Maybach pořídíte „již od“ 3,7 milionu korun. Objednávat můžete ihned

V interiéru jsou dvě maximálně luxusní křesla orientovaná ve směru jízdy, další dvojice je sklopná a je otočená proti směru jízdy. Kdo si bude přát, ten může dostal svůj Pullman bez těchto „nouzových“ sedadel a auto s délkou 6,5 m bude tím pádem čtyřmístné.

Pod kapotou nečekejte nic jiného než dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec s výkonem 390 kW (530 k) a točivým momentem 830 Nm dostupným od 1900 ot./min.

První majitelé se svého auta dočkají nejdříve začátkem příštího roku. A cena? Tisková zpráva tak jakoby mimochodem zmiňuje, že nový Pullman vyjde přibližně na půl milionu eur. To je necelých čtrnáct milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

včera | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků