Mercedes-Maybach Pullman míří do Ženevy. Na délku má 6,5 m

Mercedes-Maybach Pullman míří do Ženevy. Na délku má 6,5 m

V Ženevě si na své přijdou také příznivci absolutního luxusu. Mercedes zde totiž ukáže to nejluxusnější, co bude mít v nabídce. Těšte se na řádně prodlouženou třídu S, která se bude opět prezentovat pod názvem Mercedes-Maybach. Na délku tohle auto měří 6,5 metru a luxus uvnitř nezná hranice.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Mercedes-Maybach Pullman je dlouhý přesně 6499 mm, což znamená, že je ještě o 1053 mm delší než už prodloužený Mercedes-Maybach třídy S. Rozvor náprav se dostal na 4418 mm a zvětšovala se také výška. Ta nabídne 1598 mm, takže je Pullman o deset centimetrů vyšší než základní třída S.

Pullman je limuzína, která má oddělený prostor pro řidiče od prostoru pro majitele a jeho společnost. Přepážka se přirozeně stahuje elektricky a po stisku tlačítka ji můžete změnit z průhledné na neprůhlednou.

Nový Maybach pořídíte „již od“ 3,7 milionu korun. Objednávat můžete ihned

Nový Maybach pořídíte „již od“ 3,7 milionu korun. Objednávat můžete ihned

V interiéru jsou dvě maximálně luxusní křesla orientovaná ve směru jízdy, další dvojice je sklopná a je otočená proti směru jízdy. Kdo si bude přát, ten může dostal svůj Pullman bez těchto „nouzových“ sedadel a auto s délkou 6,5 m bude tím pádem čtyřmístné.

Pod kapotou nečekejte nic jiného než dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec s výkonem 390 kW (530 k) a točivým momentem 830 Nm dostupným od 1900 ot./min.

První majitelé se svého auta dočkají nejdříve začátkem příštího roku. A cena? Tisková zpráva tak jakoby mimochodem zmiňuje, že nový Pullman vyjde přibližně na půl milionu eur. To je necelých čtrnáct milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků