Mercedes-Maybach Pullman míří do Ženevy. Na délku má 6,5 m

Mercedes-Maybach Pullman míří do Ženevy. Na délku má 6,5 m

V Ženevě si na své přijdou také příznivci absolutního luxusu. Mercedes zde totiž ukáže to nejluxusnější, co bude mít v nabídce. Těšte se na řádně prodlouženou třídu S, která se bude opět prezentovat pod názvem Mercedes-Maybach. Na délku tohle auto měří 6,5 metru a luxus uvnitř nezná hranice.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Mercedes-Maybach Pullman je dlouhý přesně 6499 mm, což znamená, že je ještě o 1053 mm delší než už prodloužený Mercedes-Maybach třídy S. Rozvor náprav se dostal na 4418 mm a zvětšovala se také výška. Ta nabídne 1598 mm, takže je Pullman o deset centimetrů vyšší než základní třída S.

Pullman je limuzína, která má oddělený prostor pro řidiče od prostoru pro majitele a jeho společnost. Přepážka se přirozeně stahuje elektricky a po stisku tlačítka ji můžete změnit z průhledné na neprůhlednou.

Nový Maybach pořídíte „již od“ 3,7 milionu korun. Objednávat můžete ihned

Nový Maybach pořídíte „již od“ 3,7 milionu korun. Objednávat můžete ihned

V interiéru jsou dvě maximálně luxusní křesla orientovaná ve směru jízdy, další dvojice je sklopná a je otočená proti směru jízdy. Kdo si bude přát, ten může dostal svůj Pullman bez těchto „nouzových“ sedadel a auto s délkou 6,5 m bude tím pádem čtyřmístné.

Pod kapotou nečekejte nic jiného než dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec s výkonem 390 kW (530 k) a točivým momentem 830 Nm dostupným od 1900 ot./min.

První majitelé se svého auta dočkají nejdříve začátkem příštího roku. A cena? Tisková zpráva tak jakoby mimochodem zmiňuje, že nový Pullman vyjde přibližně na půl milionu eur. To je necelých čtrnáct milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 36 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků