Mercedes-Maybach od Brabusu: 900 koní a maximálka 350 km/h

Přehled frankfurtského tuningu jsme vám ukázali už včera, ale speciálně jedno ze všech upravených aut si zaslouží zvláštní pozornost. Brabus přivezl do Frankfurtu kromě jiného také vylepšený Mercedes-Maybach. Ano, i luxusní limuzíny lze podrobit tuningu. Výsledek je ohromující a určitě patří mezi to absolutně nejluxusnější, co je ve Frankfurtu k vidění.

Mercedes-Maybach třídy S: Superluxusní limuzína odhalena

Mercedes-Maybach třídy S: Superluxusní limuzína odhalena

Brabus vzal vrcholné dvanáctiválcové provedení a motor kompletně předělal. Základem úprav je objem zvýšený ze šesti litrů na 6,3 litrů a od toho se odvíjející další změny. Navíc technici nasadili větší turbodmychadla, větší svody, nerezový výfuk a tak dále. Celkový výkon motoru je 662 kW (900 k) dostupný při 5500 ot./min, točivý moment končí hodnotou 1500 Nm při 4200 ot./min.

Galerie: Frankfurtský tuning jako přehlídka luxusu i nevkusu

Galerie: Frankfurtský tuning jako přehlídka luxusu i nevkusu

Auto váží přibližně 2,8 tuny, ale výkon motoru je takový, že tuto loď dostane na stovku už za 3,7 s. Maximálně se vůz rozjede na 350 km/h. Další úpravy zahrnují o 25 mm snížený podvozek, kola ve velikosti 21 nebo 22 palců a decentní vylepšení vzhledu. Brabus například vyměnil přední nárazník, masku, dozadu nasadil velký difuzor a větší koncovky výfuku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Možná vypadá jako trochu „otuněná“ třída S, ale když se začtete do oficiálních materiálu, velmi rychle zjistíte, že to zde Brabus vzal hodně důkladně. Tahle loď může jet až 350 km/h!

Když se posadíte za volant, možná vás zaujme luxusní čalounění kůží, která se nastěhovala všude možně, ale zřejmě ještě více pozornosti přitáhne tachometr. Ten totiž končí hodnotou 400 km/h. Provedení interiéru jako takového samozřejmě závisí na přáních zákazníka, možné je prakticky cokoliv.

Ve druhé řadě pak najdete díky prodlouženému rozvoru nadbytek prostoru a dvě luxusní křesla. Nechybí stolky, držáky na tablety, obrazovka multimediálního systému, připojení na internet a tak dále.

IAA 2015 živě: Rolls-Royce Dawn vážně není pro chudé miliardáře

IAA 2015 živě: Rolls-Royce Dawn vážně není pro chudé miliardáře

Brabus vám tohle auto prodá jako nové, pokud už svůj Mercedes-Maybach máte, nemusíte zoufat. Možná je i přestavba staršího exempláře. A že nevlastníte vrcholný dvanáctiválec? Také nevadí. U Brabusu umí zvednout výkon i slabší S 500 osazené osmiválcem. Navíc dostanete 62 kW (85 k, celkem 540 k) a 120 Nm (celkem 820 Nm).  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků