Mercedes-Maybach od Brabusu: 900 koní a maximálka 350 km/h

Přehled frankfurtského tuningu jsme vám ukázali už včera, ale speciálně jedno ze všech upravených aut si zaslouží zvláštní pozornost. Brabus přivezl do Frankfurtu kromě jiného také vylepšený Mercedes-Maybach. Ano, i luxusní limuzíny lze podrobit tuningu. Výsledek je ohromující a určitě patří mezi to absolutně nejluxusnější, co je ve Frankfurtu k vidění.

Mercedes-Maybach třídy S: Superluxusní limuzína odhalena

Mercedes-Maybach třídy S: Superluxusní limuzína odhalena

Brabus vzal vrcholné dvanáctiválcové provedení a motor kompletně předělal. Základem úprav je objem zvýšený ze šesti litrů na 6,3 litrů a od toho se odvíjející další změny. Navíc technici nasadili větší turbodmychadla, větší svody, nerezový výfuk a tak dále. Celkový výkon motoru je 662 kW (900 k) dostupný při 5500 ot./min, točivý moment končí hodnotou 1500 Nm při 4200 ot./min.

Galerie: Frankfurtský tuning jako přehlídka luxusu i nevkusu

Galerie: Frankfurtský tuning jako přehlídka luxusu i nevkusu

Auto váží přibližně 2,8 tuny, ale výkon motoru je takový, že tuto loď dostane na stovku už za 3,7 s. Maximálně se vůz rozjede na 350 km/h. Další úpravy zahrnují o 25 mm snížený podvozek, kola ve velikosti 21 nebo 22 palců a decentní vylepšení vzhledu. Brabus například vyměnil přední nárazník, masku, dozadu nasadil velký difuzor a větší koncovky výfuku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Možná vypadá jako trochu „otuněná“ třída S, ale když se začtete do oficiálních materiálu, velmi rychle zjistíte, že to zde Brabus vzal hodně důkladně. Tahle loď může jet až 350 km/h!

Když se posadíte za volant, možná vás zaujme luxusní čalounění kůží, která se nastěhovala všude možně, ale zřejmě ještě více pozornosti přitáhne tachometr. Ten totiž končí hodnotou 400 km/h. Provedení interiéru jako takového samozřejmě závisí na přáních zákazníka, možné je prakticky cokoliv.

Ve druhé řadě pak najdete díky prodlouženému rozvoru nadbytek prostoru a dvě luxusní křesla. Nechybí stolky, držáky na tablety, obrazovka multimediálního systému, připojení na internet a tak dále.

IAA 2015 živě: Rolls-Royce Dawn vážně není pro chudé miliardáře

IAA 2015 živě: Rolls-Royce Dawn vážně není pro chudé miliardáře

Brabus vám tohle auto prodá jako nové, pokud už svůj Mercedes-Maybach máte, nemusíte zoufat. Možná je i přestavba staršího exempláře. A že nevlastníte vrcholný dvanáctiválec? Také nevadí. U Brabusu umí zvednout výkon i slabší S 500 osazené osmiválcem. Navíc dostanete 62 kW (85 k, celkem 540 k) a 120 Nm (celkem 820 Nm).  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 9 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků