Vypadá to, že interiér bude stejný mrzák jako v Sku. Tak snad nebude konkurence blbnout a nepůjde stejnou lacinou cestou.
Mercedes je třída sama o sobě. Ať to udělají jakkoliv, bude to pořád mercedes. Je a zůstane vždy první. Tatra je v první desítce a japonci asi až ve čtvrté stovce a korejci až ve druhé tisícovce.
hlavne Renault Megane prodavany jako A - KlasseDodavky preznackovane na Mercedes To je ten pravy Mercedes .Je videt,ze pan je opravdovy znalec
Jsem docela zvedav jak po extremne lacine vypadajici nove S klasse udelaji jeste levnejsi Ccko. Ocekavam neco v kvalite Dacie, kde laciny interier bude prekryty obrovskymi displayi a blikajicimi svetelky jak z osmdesatkove diskoteky, aby si toho zakaznik nevsiml.
Vliv cinskych spolumajitelu je az neskutecny. Laciny ,to je slovo ,ktere vyjadruje posledni modely Mercedesu.
Škoda že už tam nebudou šestivalce.
V prodejích odcházející generace dominovaly čtyřválce. C je fleetove auto. Těch pár fandu co si koupí vyšší verzi vývoj nezaplatí. Navíc si můžou vzít Ecko. Jo je o pár centimetrů delší, ale ceny byly podobné.
To by mohlo docela uzce souviset s tim, ze zadne jine motory nez ctyrvalce skoro ani nebyly v nabidce uz u stavajici verze. :-D Jediny sestivalec byl benzinovy C400, ktery ani nebyl nabizen na vsech trzich a ktery tezko mohl tvorit nejakou vyznamnou cast nabidky.
C43 AMG
To se nepocita, to je AMG. Uplne jina cena, uplne jine provozni naklady, uplne jine TCO.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.