Mercedes láká na elektrickou třídu S. Produkční limuzíny EQS se dočkáme ještě letos

bzzz  |  31. 01. 2020 15:02

Pekne a pokud to opravdu da 500...

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  31. 01. 2020 16:01

Uvidime, sam se docela bojim. Zas Mercedes je jedna z par znacek, kterym lze relativne verit.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  31. 01. 2020 16:08

zrovna plánuju na léto cestu přes evropu, ideálně nějakým starým autem a mimo dálnice stylem kde se zastaví, tam budeme. A nějak si neumíím představit, že bych to absolvoval v elektromobilu. Je to naprostý paskvil, který není ani praktický, ani ekologický, není to nic než jen omezení. Nechápu proč se to tolik prosazuje.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2020 16:29

On ti nekdo nuti elektromobil jako polykac km (road trip car)?

Odpovědět  |   | 
Twan  |  31. 01. 2020 23:02

Tak když to montujou do téhle "pozemní jachty" (která je mimochodem krásná), tak mně napadlo že nebýt to elektromobil, moc by se mi líbil. Takhle je to takový malý člunek s 5L nádrží.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2020 23:03

Odpovědět  |   | 
iPace  |  31. 01. 2020 19:07

styl jizdy ktery uvadis je presne to co soucasnym elektromobilum vyhovuje, tedy denne relativne malej najezd a jizdni profil mimo dalnice, po okreskach pohodovou jizdou kdy neresim se s iPace dostavam na dojezd cca 450km, a to ted v "zime"

takovou cestu jsem vloni absolvoval v Tesle S, ujeli jsme za 20 dni cca 8 tisic kilometru, trasy byli komplet mimo dalnice po zajimavych mistech Evropy, a nebyl problem si auto prez noc nabit i na beznem statku kde inzerovali ubytovani drevenou cedulej u cesty

ale jasne elektromobil nesplnuje hned tvoji prvni potrebu stareho auta, cim pojedes, stribrnou Oktavkou kombi TDI? dost stare, dost retro

Odpovědět  |   | 
Twan  |  31. 01. 2020 22:59

Těžko říct jestli koupím Grenadu 82 a "dostavím" si jí sám nebo jestli se vypravím do německa kouknout na Armirála co mám vyhlídlého. Ještě nevím kolik přesně bude peněz a podle toho se rozhodnu. Ale dojezd 450km už je absurdní samo o sobě, jen první známí v německu je 550km daleko, takže tam nedojedu. Druhé nocováníu holandských hranic je dalších 450, potom Amsterdam...no nevím jestli se chci celou dovolenou klepat jestli dojedu a kde budu nabíjet. Radši prostě natankuju a jedu kam chci...nebuď už trapný s tím prosazováním toho nesmyslu bez jediné racionální výhody...objektivně jsi nikdy nenapsal nic užitečného, furt jen meleš jak ti to dojede 500km a jak je to úplně boží.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2020 23:06

Aby te s Admiralem pozdeji pustili zpatky do Nemecka

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 02. 2020 09:18

nepsal jsi nahodou "stylem kde se zastaví, tam budeme" a ted pises o nejakem znamem, takze mas trasu naplanovanou predem a vlastne o zadne jezdeni kam dojedem tam bdues se vlastne nejedna, a dalsi zajimava vec, ty tech 550km k prvnimu znamemu pojedes teda v jednom zatahu a nebudes nikde stat ani na zachod, protahnout se? no uzasnej styl jizdy

jo kup si Grenadu a dostav si ji, takze vyrazis na ten trip za 2-3 roky? no tak jo

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 02. 2020 18:05

mel si co chceš ty pako....plán je do Amsterdamu a cíl je ve Španělsku...ale proč to vlastně debilovy jako ty vysvětluju...

Odpovědět  |   | 
tom  |  02. 02. 2020 09:13

To ze si ipace mysli, ze sezral vsechnu moudrost je tady videt. To, ze zustal stat pred patnacti lety v zastydle puberte taky, uz jen podle te narazky ma octavku a reci o retro (coz vubec netusim, co to ma do spojitosti s octavkou. Micmene pravdu v tom, aby te tam s benzinem euro 0 jeste pustili.

Odpovědět  |   | 
Jana  |  02. 02. 2020 10:46

Ona elektromobilita přitahuje spoustu zamindrákkvaných frustrátů.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 02. 2020 16:16

hosi vy to asi nechapete, me osobne je fuk v ceme jezdit, klidne si jezdete v dieselu, benzinaku, plynaku, je to vase rozhodnuti a ja nemam potrebu vam v tom branit, jsou to vase prachy a vase rozhodnuti, ale pokud nekdo napise kravinu kterou si vycuca z prstu, tak proste reaguju

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 02. 2020 21:11

Myslis kritika elektromobility pritahuje spoustu zamindrakovanych frustratu V elektromobilu - pokud to neni Taycan - si na ostatnich ego prostacek hlupacek nezahoji jako v ropaku (byt by to byla stocena/bourana bazarovka, hlavne ze na D1 da 200 a vsem ukaze zada).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 12:13

To je hezké, jak dovedeš popřít sebe sama, když ti někdo ukáže, že by to šlo i tím elektromobilem...

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  31. 01. 2020 19:21

Chápem, že sú ľudia, ktorí s nadšením platia ropným koncernom, rafinériám, čerpačkám a nakoniec aj štátu doslova lichvárske poplatky.
My ostatní sa tešíme na svet, v ktorom sa zbavíme energetického nevoľníctva a energiu si budeme vyrábať sami a následne ju používať v autách či domoch...
Holt každý má iné preferencie...

Odpovědět  |   | 
Ef  |  31. 01. 2020 20:35

Boze prober ho do reality sveta😒😒

Odpovědět  |   | 
Twan  |  31. 01. 2020 23:00

Kdyby to tak bylo, tak bych proti elektromobilům nebyl a bral bych je jako nutné zlo. Jenomže ono je to naopak, povíme si za pár let ;)

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 02. 2020 09:24

a jak to teda je? s elektromobilem neplatim zadnym petrolejarum a nabijim si velkou cast sveho jezdeni z fotovoltaiky na strese garaze a castecne strese domu, tohle povime si za par let slicham od lidi z okoli od doby co na garazi mame fotovoltaiku, jak to nemuze fungovat, jak je to drahe a nikdy se to nezaplati, no a ono to svete div se navzdory jejich varovani funguje a zaplatilo se to za 6 let jasne ted s baterkama ktere tam jsou necele 2 roky se ty baterky zase budou splacet tak 6-8 let, no strasny kdys uvazim ze zaruka na ne je 10 let a podle dat za ty necele 2 roky me vydrzi mozna i 15-16 let, strasny jak si to povime za par let

za par let tu jen povis toliko, ze dal platis poplatky vsem okolo sebe kteri na tom vydelavaj? predpokladam ze bydlis v najmu, auto mas na operak, veskerou svoji vybavenost domacnosti mas placene pujckou a kdyby nahodou, tak zustanes s holim zadkem? hele idelani je si vzit pujcku i na obleceni, to vis jistota je jistota

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 02. 2020 11:10

v dobe kdy jsem fotovoltaiku instaloval tak okolo v ulici/ctvrti nemel fotovoltaiku nikdo, dnes po tech 8 letech ji maji na strese tak 3 baraky z 10, a tak jak elektrina bude zdrazovat, tak ty instalace budou stale castejsi jev a troufnu si napsat ze za 20 let bude i v CR jen velice malo rodinnych domu kde na strese nebude nejaky ten fotovoltaicky panel

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  01. 02. 2020 13:20

Od jake firmy instalaci FVE, jestli se vas mohu zeptat. Ja poptaval ruzne dodavatele FVE o vykonu 10kwp a 16kWh akumulatory. Se vsim vsudy, asynchronim menicem, pripojeni bojleru na ohrev vody,zasuvku na EV auto, instalaci jsem se nemohl dostat pod 500 000kc vc DPH pred zapoctenim dotace.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 02. 2020 17:54

stavel jsem si sam a kolega elektrikar pak udelal revizi a vystavil papir aby to bylo legalne pripojitelne, az baterie me montovala firma kvuli zaruce SWtech, maj sidlo nekde u Pardubic, ale predpokladam ze 10kwp+16kWh u nich bujde +- na podobnou sumu jak pises, ono to bude dost "kartelove" diky firmam jako CEZ kteri maj i presto ze jsou nejdrazsi hodne zakazniku, takze ostatni ty ceny taky nadsazujou

a ono dnes dobrej elektrikar stoji ranec, z "delnickych" profesi je to dneska bych rekl jedna z top moznosti jak si vydelavat fakt hodne slusne penize, takze i elektrikar co stavi fotovoltaiku na miste a pak vypise revizi, tak se necha dobre zaplatit

Odpovědět  |   | 
tom  |  02. 02. 2020 09:16

A neni to tim, ze dneska uz nizkoenergeticky dum bez toho ani postavit nejde?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 12:16

Proč by nešel? Samozřejmě, že to bez problémů jde.

Odpovědět  |   | 
tom  |  02. 02. 2020 09:15

Slicham

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 02. 2020 15:28

Tak Ionity s kWh za 20 Kč mi připadá jako koncernové vydřidušství na druhou. Kam se na to hrabe nějaký ropný koncern...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 02. 2020 18:41

tak zrovna vlastnici koncernovych elektromobilu maj na Ionity cenu 0.33 eur za kWh

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  02. 02. 2020 01:33

To taky není žádná láce... a prezentovat to jako výhodu je absurdní. Vždyť to pořád vychází cca stejně draho jako benzin (kde ale většinu ceny tvoří daně).

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 02. 2020 09:45

nevim z jakych cisel vychazis, porovnam li nase auta doma, tak iPace s prumernou spotrebou 21kW by pri te cene kostoval na kilometr cenu cca 0,0693 eur (asi 1.8 koruny), u hybridniho benzinaku RX450h spotreba cca 9 litru na 100, pri 32 korunach pak kilometr vychazi na 2.88 koruny, u toho Lexusu ale nikde jinde nez na cerpaci stanici jaksi nenatankujeme, iPace ale nabijim vetsinou doma nebo obcas i u kanclu za cenu okolo 3 korun za KWh (kdys rozpoctu cenu FV systemu na predpoklad ze s autem za 4 roky najezdim cca 160 tisic km)

Odpovědět  |   | 
tom  |  02. 02. 2020 09:18

A nemusis se bat, az vas bude vic, vsak vam stat tu dan taky napari. A treba z kilometru. Jen doufam, ze to bude nejak rozumne udelane a ne kvuli elektro maniakum zdrazej elektrinu i nam vsem.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 02. 2020 09:31

me je to opravdu fuk, ja vetsinu elektriny kterou projezdim nabijim doma, a to ze si obcas kdystak priplatim na verejne nabijecce, to me ma jako nejak polozit? navic Ionity neni jedina sit nabijecek v Evrope, a zrovna 0.33 eur je +- cena jakou bezne plati Nemci normalne za kWh i doma

jinak vcera dorazilo od CEZ upozorneni ze mam nedoplatek na elekrine, za rok 2019 celkovej odber 486kWh a nedoplatek lehce nad 1000 korun, sakra zvedaj me i zalohy na elektrinu o temer 70 korun, asi se jim nelibi ze jsem z predchoziho roku klesnul na spotrebe na cca tretinu

Odpovědět  |   | 
MM  |  02. 02. 2020 10:47

Klidně se teš, akorát se ti to nikdy nesplní.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  31. 01. 2020 18:07

Trh s EV zabije sam zakaznik.Automobilky možu vyrabať EV koľko chcu,ale nemôžu donutiť ľudí,aby kupovali elektroauta.Žiadny dopyt po elektrickych vozidlách neexistuje.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 01. 2020 19:55

Aha, a těch 350 tisíc elektrických aut za loňský rok koupili v Evropě asi mimozemšťani, co?

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  31. 01. 2020 20:21

V ekonomicky silnej Australii v minulom roku predali 5000 elektrickych aut bez dotacii t.j. 0,5 %. V Europe a vo svete sa predavaju EV iba tam kde su dotacie.V USA sa predaje Tesly zrutili po zrušení daňovej uľavy.V Holandsku a inde vo svete tak isto.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  31. 01. 2020 20:29

myslis ten nesketecnej propad Tesly v prosinci kdy v USA meli prodejni rekord? jo tomu rikam zajimavej propad 2 mesice po konci dotaci, covece takove propady prodeju bych taky rad mel, tedy vice nez dvojnasobek predchoziho mesice

takova mala cisla pro pobaveni
predposledni mesic s dotaci va Tesly v USA - 15.225
posledni mesic s dotaci na Tesly v USA - 21.875
prvni mesic bez dotaci na Tesly v USA - 10.900
druhy mesic bez dotaci na Tesly v USA - 13.400
treti mesic bez dotaci na Tesly v USA - 32.225

no proste zajimavej propad prodeju

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2020 21:40

Propadl akorat Ďoďo na zakladce a nedivil bych se, kdyby hned vicekrat.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 02. 2020 09:28

tak ja na zakladce taky propadl, nejsem zrovna lingvista takze z Nenciny reparat, a z Cestiny malem taky reparat, dulezitejsi nez znamky ve skole je jak clovek zije po absolvovani nebo neabsolvovani tech skol a co dela, jestli ho to co dela bavi a jestli mu to co dela zajisti stastnej zivot

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  01. 02. 2020 08:57

Daňovu uľavu v USA Tesla dostavala do konca roka 2019 + Kalifornia extra darovala 5000 usd,preto tam mali 60% vsetkych predajov v USA.Po novom ma narok na Kalifornsky dar iba model3.https://cleantechnica.com/2019/11/29/californias-ev... ... si tieto rekordne predaje,alebo niečo ine?-https://www.cnbc.com/2020/01/16/new-tesla-regi... ...

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  31. 01. 2020 19:17

Obávam sa, že štandardné automobilky ako Mercedes, Audi či BMW stále nepochopili, ako si zákazníci predstavujú elektromobil. Zatiaľ jediná firma, ktorá to vie, a to dokonale, je Tesla:
Elektromobil nemá mať futuristické tvary, má to byť normálne auto s dobrou aerodynamikou a prepracovaným systémom pohonu a ovládania. Nemá to byť spaľovák, ktorému vymenili motor a nádrž za elektromotor a batérie.
Automobilky zatiaľ skáču od jedného mantinelu k druhému: buď urobia zo spaľováka elektromobil alebo vyrobia elektromobil čudesných tvarov...

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  31. 01. 2020 20:06

Tesla nevlastní žiadnu modernú technológiu,nemajú nič viac ako Nemci, Japonci,Korejci,... Problém je, že oni chcú zarobiť peniaze, nedávať dary ako Tesla a predstierať že šetria svet. Ostatné automobilky nemajú na rozdiel od Tesly generálneho riaditeľa ktorí prosí peniaze na financovanie tejto spaľovne peňazí.Tesla vyrába auta s obrovskými batériami, aby sa vychvalovali o dosahu a potom ich so stratou predá.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 01. 2020 22:44

Tohle zoufalství protielektrických bojovníků se mi čím dál více líbí. Jejich svět se hroutí, nenáviděná Tesla stále ne a ne zkrachovat, elektrická auta se prodávají navzdory jejich vytrvalým předpovědím konce a navzdory nenávistným řečem. Bojovníci se neštítí žádné lži, žádné manipulace, jen aby uhájili poslední zbytky svého starého světa.

Odpovědět  |   | 
5667  |  02. 02. 2020 19:54

mpolan mluví o lžích... tvle, už je to tu...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2020 22:18

Co je cudneho/futuristickeho na Leafu, Zoe, I-Pace, Ioniq, Taycanu, BMW i? Na Teslach je zajimavy akorat pohon a dojezd. Ty standardni D3 znacky zacinaji obvykle na cene, ktera je pro vetsinu lidi tabu pripadne strop.

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  31. 01. 2020 20:12

No, mně by se zrovna ten koncept elektrického eska s těmi čuděsnými tvary docela páčil a asi už je doba, kdy futuristické tvary budou realitou A když budou eleltroauta opravdu ekologická a ekologicky recyklovatelná i se svými zdroji a energií nezatáíženou spalovíním čehokoliv, tak určitě ano... A zrovna u téhle káry je výhodou, že její budoucí majitelé většinou berou cenu jen pouze jako jednu z položek, co ovlivňují jejich výběr mezi konkurencí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2020 22:11

Co je na tom (maskovanem produkcnim) M futuristicke? Co je futuristicke na dalsich soucasnych EVs?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A