Mercedes Kupé W11 dostalo V8 AMG, výsledek vás dostane!

Když stará škola dostane něco z nového světa, je to vždy zajímavá podívaná. To platí i o Mercedesu-Benz Kupé W11 ze 70. let. Tomu pod kapotou burácí 5.5 V8 z dílen AMG.

To, že zpět do kurzu přicházejí tradiční automobily, ví snad každý správný nadšenec do aut. Německý úpravce Mechatronik Engineering z města Pleidelsheim si vzal do parády staré Mercedes-Benz Kupé ze 70. let a proměnil ho v úžasný vůz.

Konkrétně se jedná o kupé W11, které se vyrábělo téměř deset let (1961-1971). Pod kapotou má však díky úpravě 5.5 litrový V8 motor, který původně poháněl Mercedes SLK 55 AMG. Díky tomu, a také díky podvozku, který je též nový, je automobil připraven na výkon až 360 koní. Kromě těchto vylepšení je vůz obohacen o lepší systém ABS a také nové pásy.

Pohon 6x6 nenabízí jen Mercedes. Úpravce Hennessey představil VelociRaptor

Pohon 6x6 nenabízí jen Mercedes. Úpravce Hennessey představil VelociRaptor

V exteriéru však k žádným změnám nedošlo. Na první pohled je Mercedes naprosto stejný, jako ten, který sjel z výrobní linky před téměř šedesáti lety. Má nádherný Jet Black lak, interiér vyvedený v koňakovo-karamelové kůži a naprosto originální přístrojovou desku i budíky. Zvláště pak volant je u starého kupé nádherný.

A cena? Ta odpovídá exkluzivitě vozidla. Na internetových stránkách je vůz nabízen za 10 milionů korun a nějaké ty drobné.

Prohlédněte si kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků