Mercedes Kupé W11 dostalo V8 AMG, výsledek vás dostane!

Když stará škola dostane něco z nového světa, je to vždy zajímavá podívaná. To platí i o Mercedesu-Benz Kupé W11 ze 70. let. Tomu pod kapotou burácí 5.5 V8 z dílen AMG.

To, že zpět do kurzu přicházejí tradiční automobily, ví snad každý správný nadšenec do aut. Německý úpravce Mechatronik Engineering z města Pleidelsheim si vzal do parády staré Mercedes-Benz Kupé ze 70. let a proměnil ho v úžasný vůz.

Konkrétně se jedná o kupé W11, které se vyrábělo téměř deset let (1961-1971). Pod kapotou má však díky úpravě 5.5 litrový V8 motor, který původně poháněl Mercedes SLK 55 AMG. Díky tomu, a také díky podvozku, který je též nový, je automobil připraven na výkon až 360 koní. Kromě těchto vylepšení je vůz obohacen o lepší systém ABS a také nové pásy.

Pohon 6x6 nenabízí jen Mercedes. Úpravce Hennessey představil VelociRaptor

Pohon 6x6 nenabízí jen Mercedes. Úpravce Hennessey představil VelociRaptor

V exteriéru však k žádným změnám nedošlo. Na první pohled je Mercedes naprosto stejný, jako ten, který sjel z výrobní linky před téměř šedesáti lety. Má nádherný Jet Black lak, interiér vyvedený v koňakovo-karamelové kůži a naprosto originální přístrojovou desku i budíky. Zvláště pak volant je u starého kupé nádherný.

A cena? Ta odpovídá exkluzivitě vozidla. Na internetových stránkách je vůz nabízen za 10 milionů korun a nějaké ty drobné.

Prohlédněte si kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků