Mercedes končí s dvanáctiválcem. Jako první o něj přišla řada SL

7 komentářů

Antiautomat
2. srpna • 9:38

takze updadok pokracuje, som zvedavy kedy to skonci u dvojvalca, dvoch kompresorov a 4 turbin a v hybride pre istotu. Stare krasne 600SE/SEL mamut, to bola masina!

Conty
2. srpna • 17:17

Je to škoda... Je to stejné jako BMW přišlo o atmosferický motor V6 s označením 28 (snad to píšu správně). Nahradil jej 2.0l čtyř hrnek s turbem nazvaný "twin power turbo"...

Bořek Hudák (bhudak)
2. srpna • 20:03

Se mi líbí, jak ten motor lidi vyzdvihujou a ani neví co je to za motor a pochybuju, že v tom kdy jeli...

Antiautomat
3. srpna • 13:24

600-ku ma kolega ktory pendluje medzi SWE a CZ, naposledy som v tom sedel pol roka dozadu ked sme s tym isli do restiky na obed. Ohladom mamuta, skuseny mam 600SE a 420SE, s tou 600-kou par jazd, s tou 420-kou nieco cez 800km. Zaver k tej 600-ke> velka, marnotratna, silna a nepotrebna vec. Ale nadherna. Skus a uvidis.

Bořek Hudák (bhudak)
3. srpna • 13:47

Moje reakce byla na "Conty"ho a jeho vychvalovaný motor "BMW V6" :-D

vladik
3. srpna • 9:49

tak já jsem se svezl v S65amg jede to jako čert a je jedno z jaké rychlosti přidáváte je to pořád neuvěřitelnej brutál!!!!!!! :-D

asdf
2. srpna • 19:54

hm 3-[

Doporučujeme

Články odjinud