http://www.automotorundsport.de/test_technik/vergleichstests/allrad_kombis_kisten_zauber.100629.d_ams_vtest_wertung_cars.h tm
když G7 ted to dávají tuším do 460Nm tak 600Nm by to mělo vydržet,ten cuk to podrží měnič
ML AMG se dodává s 7G a má 630Nm
to nie je ten G7 co bol predstaveny ako prva 7at; pre V8 a "E+" kategoriu nebola povodna G7 dostatocna, atkze uz maju patrne novu, alebo 2 varianty// MB potrebuje nahradu za sucasnu 5at, co zvlada 1200Nm [a G7 by po pridani plynu vyzerala ako cerstvo rozbalene lego...]
hořčíková slitina je lepší jak hliník.
Nevie niekto kolko Nm zvladne novy 6st. polo-manual/automat?Komfort a rychlost? Nie je nahpdou ten pravy dvovod, ze G7 nie je schopna preniest dostatocne vela sily => nemozu ju kombinnovat s najvykonnejsimi motormi [5.4 kompresor a V12 biturbo, pripadne 6.1 V8 turbo]?Do dvou let? hmm. at zije soucany 5at.
budu asi kupovat novou káru
ten 7stupnovej automat co má, kde už to blokuje měnič od jedničky přece není špatný.
jezdil jsem z novým S-500 je to fakt požitek, jen volič automatu jsem hledal pořád dole
Já zase v M a nechápu,proč když se řadí nahoru(páčkou) je zpátečka.Přeci nahoru je dopředu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.