Mercedes GLE Coupé v úpravě od Lumma je další frankfurtskou novinkou

Také příznivci tuningu budou mít ve Frankfurtu o zábavu postaráno. Svou hlavní novinku pro tento autosalon už odhalil například Brabus, který dorazí s vylepšený Mercedesem-AMG GT. Dnes přichází informace od společnosti Lumma, která se pro změnu podívala na zoubek novému Mercedesu GLE Coupé.

Brabus chystá úpravu pro Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Brabus chystá úpravu pro Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Výsledek si můžete prohlédnout na prvních fotkách. GLE Coupé dostalo přepracované nárazníky, rozšířené blatníky, prahové nástavce, novou kapotu, chybět nemůže ani decentní spoiler vzadu nebo karbonový difuzor, do kterého jsou zasazeny pořádné koncovky výfuku. Aby byl vzhled ještě lepší, nasadili designéři na vůz disky o velikosti 24 palců.

BMW X6 už není jediné. Mercedes představuje GLE Coupé

BMW X6 už není jediné. Mercedes představuje GLE Coupé

Velké péče se dočkal také interiér. Ten si sice zatím prohlédnout nemůžeme, ale předběžné zprávy slibují obložení drahým dřevem a čalounění perfektní kůží. Na téma technických změn toho dostupné zdroje zatím moc neříkají, ale přísliby výkonu motoru zvednutého na 487 kW (650 k) jsou velmi sympatické. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků