Mercedes GLE Coupé v úpravě od Lumma je další frankfurtskou novinkou

Také příznivci tuningu budou mít ve Frankfurtu o zábavu postaráno. Svou hlavní novinku pro tento autosalon už odhalil například Brabus, který dorazí s vylepšený Mercedesem-AMG GT. Dnes přichází informace od společnosti Lumma, která se pro změnu podívala na zoubek novému Mercedesu GLE Coupé.

Brabus chystá úpravu pro Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Brabus chystá úpravu pro Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Výsledek si můžete prohlédnout na prvních fotkách. GLE Coupé dostalo přepracované nárazníky, rozšířené blatníky, prahové nástavce, novou kapotu, chybět nemůže ani decentní spoiler vzadu nebo karbonový difuzor, do kterého jsou zasazeny pořádné koncovky výfuku. Aby byl vzhled ještě lepší, nasadili designéři na vůz disky o velikosti 24 palců.

BMW X6 už není jediné. Mercedes představuje GLE Coupé

BMW X6 už není jediné. Mercedes představuje GLE Coupé

Velké péče se dočkal také interiér. Ten si sice zatím prohlédnout nemůžeme, ale předběžné zprávy slibují obložení drahým dřevem a čalounění perfektní kůží. Na téma technických změn toho dostupné zdroje zatím moc neříkají, ale přísliby výkonu motoru zvednutého na 487 kW (650 k) jsou velmi sympatické. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků