Mercedes G500 4x4² od Mansory je stvořen pro naprosté extroverty

Setkání tváří v tvář s Mercedesem G500 4x42 je dechberoucí zážitek. A co teprve, když probudíte jeho osm válců a necháte ho zaburácet v tunelu. Lidé v Mansory si ale myslí, že tahle šílená čtyřkolka může být ještě extrémnější. Nepochybujeme, že řada majitelů s nimi bude nadšeně souhlasit.

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

V Mansory tedy ještě přidali na karbonových dílech, ze kterých je teď nově například kapota nebo maska chladiče. Auto pak oblékli do pastelově modré, která jako by vypadla z pohádky o šmoulech. Protože může být pro řadu lidí problematické nastoupit do auta se světlou výškou 438 milimetrů, obdařili ho elektricky výsuvnými schůdky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Karbonem nešetří ani standardní provedení, Mansory z uhlíkových vláken vyrobilo také kapotu, masku chladiče nebo kryty světlometů

Stranou zájmu nezůstala ani pohonná jednotka, kterou představuje vidlicový osmiválec se dvěma turbodmychadly. Ten je standardně naladěn na 310 kW (422 koní) a 610 Nm, po úpravě se ale může pyšnit výkonem 357 kW (479 koní) a 710 Nm točivého momentu. 

Mansory Gronos G63 AMG 6x6 je monstrum s výkonem 840 koní

Mansory Gronos G63 AMG 6x6 je monstrum s výkonem 840 koní

Také v interiéru se objevuje ještě větší množství karbonových dílů. Karbon najdete například i na volantu, dveřních madlech nebo na palubní desce. Sedadla mají kontrastní modré prošívání, ve stejném odstínu jsou vyvedeny i palubní přístroje či obšití koberečků.

Vzhledem k tomu, že jde o ryze zakázkovou výrobu, nebude rozhodně problém, aby vám Mansory vyšlo vstříc s nějakou jinou barevnou kombinací nebo dalšími specialitami nejen z karbonu. To už se ale bude odvíjet od stavu vašeho bankovního konta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků