Mercedes G500 4x4² od Mansory je stvořen pro naprosté extroverty

Setkání tváří v tvář s Mercedesem G500 4x42 je dechberoucí zážitek. A co teprve, když probudíte jeho osm válců a necháte ho zaburácet v tunelu. Lidé v Mansory si ale myslí, že tahle šílená čtyřkolka může být ještě extrémnější. Nepochybujeme, že řada majitelů s nimi bude nadšeně souhlasit.

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

V Mansory tedy ještě přidali na karbonových dílech, ze kterých je teď nově například kapota nebo maska chladiče. Auto pak oblékli do pastelově modré, která jako by vypadla z pohádky o šmoulech. Protože může být pro řadu lidí problematické nastoupit do auta se světlou výškou 438 milimetrů, obdařili ho elektricky výsuvnými schůdky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Karbonem nešetří ani standardní provedení, Mansory z uhlíkových vláken vyrobilo také kapotu, masku chladiče nebo kryty světlometů

Stranou zájmu nezůstala ani pohonná jednotka, kterou představuje vidlicový osmiválec se dvěma turbodmychadly. Ten je standardně naladěn na 310 kW (422 koní) a 610 Nm, po úpravě se ale může pyšnit výkonem 357 kW (479 koní) a 710 Nm točivého momentu. 

Mansory Gronos G63 AMG 6x6 je monstrum s výkonem 840 koní

Mansory Gronos G63 AMG 6x6 je monstrum s výkonem 840 koní

Také v interiéru se objevuje ještě větší množství karbonových dílů. Karbon najdete například i na volantu, dveřních madlech nebo na palubní desce. Sedadla mají kontrastní modré prošívání, ve stejném odstínu jsou vyvedeny i palubní přístroje či obšití koberečků.

Vzhledem k tomu, že jde o ryze zakázkovou výrobu, nebude rozhodně problém, aby vám Mansory vyšlo vstříc s nějakou jinou barevnou kombinací nebo dalšími specialitami nejen z karbonu. To už se ale bude odvíjet od stavu vašeho bankovního konta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes ML 3
Rok výroby: 2012
Stav: 135 617 km
Cena: 780 000 Kč
Mercedes C 1,8
Rok výroby: 2007
Stav: 207 525 km
Cena: 150 000 Kč
Mercedes ML 3
Rok výroby: 2010
Stav: 140 817 km
Cena: 600 000 Kč
Mercedes Vito 2,1
Rok výroby: 2004
Stav: 207 939 km
Cena: 120 000 Kč
Mercedes A 1,6
Rok výroby: 2002
Stav: 147 354 km
Cena: 60 000 Kč
Mercedes Vito 2,2
Rok výroby: 2014
Stav: 112 776 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků