Mercedes G 55 AMG: facelift i pro top verzi

Začátkem minulého týdne jsme vás informovali o kosmetických úpravách, které si německá automobilka Mercedes-Benz přichystala pro svůj tradiční off-road. O víkendu byly zveřejněny informace ohledně faceliftu pro vrcholovou verzi G 55, k níž neodmyslitelně patří označení AMG.

Omlazení není ani v tomto případě příliš nápadné, i zde se setkáváme s „trojžebrovou” maskou, které dominuje chromový znak automobilky. Rozdíl mezi klasickou verzí však spočívá ve sportovním paketu AMG a i ten se stal předmětem modernizace. Optický paket, který nabízí automobilka za nemalý příplatek, sestává z rozšířených blatníků, dvojice chromových koncovek výfuku, pětipaprskových 19-ti palcových kol, ochranných mřížek světlometů a dalších drobných interiérových a exteriérových doplňků.

Součástí faceliftu je i přeprogramování řídící jednotky, což se podepsalo na zvýšení výkonu o 5 kW. Pětiapůllitrový osmiválec tak nyní disponuje výkonem 373 kW a maximálním točivým momentem 700 Nm. Co se týče interiéru, nechybí zde nejnovější verze multimediálního systému Comand APS, 6,5" barevný monitor, čtečka SD karet, nebo 4 GB pevný disk. Omlazená verze G 55 AMG se ke prodejcům dostane v září a cena tohoto modelu byla stanovena na 121 600 Eur (zhruba 3 miliony Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Mercedes-Benz G 55 AMG
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků