Mercedes G 55 AMG: facelift i pro top verzi

Začátkem minulého týdne jsme vás informovali o kosmetických úpravách, které si německá automobilka Mercedes-Benz přichystala pro svůj tradiční off-road. O víkendu byly zveřejněny informace ohledně faceliftu pro vrcholovou verzi G 55, k níž neodmyslitelně patří označení AMG.

Omlazení není ani v tomto případě příliš nápadné, i zde se setkáváme s „trojžebrovou” maskou, které dominuje chromový znak automobilky. Rozdíl mezi klasickou verzí však spočívá ve sportovním paketu AMG a i ten se stal předmětem modernizace. Optický paket, který nabízí automobilka za nemalý příplatek, sestává z rozšířených blatníků, dvojice chromových koncovek výfuku, pětipaprskových 19-ti palcových kol, ochranných mřížek světlometů a dalších drobných interiérových a exteriérových doplňků.

Součástí faceliftu je i přeprogramování řídící jednotky, což se podepsalo na zvýšení výkonu o 5 kW. Pětiapůllitrový osmiválec tak nyní disponuje výkonem 373 kW a maximálním točivým momentem 700 Nm. Co se týče interiéru, nechybí zde nejnovější verze multimediálního systému Comand APS, 6,5" barevný monitor, čtečka SD karet, nebo 4 GB pevný disk. Omlazená verze G 55 AMG se ke prodejcům dostane v září a cena tohoto modelu byla stanovena na 121 600 Eur (zhruba 3 miliony Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Mercedes-Benz G 55 AMG
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků