Mercedes G 500 4x4² je menší než 6x6, ale pořád vypadá hodně působivě

Mercedes postavil na svůj ženevský stánek hned několik zajímavých automobilů, ale jeden z toho všeho vyčnívá. A to doslova. Nad svými běžnými sourozenci totiž ční Mercedes-Benz G 500 4x42. Možná to není pick-up s trojicí náprav, ale přesto tohle auto vypadá pořád velmi působivě. 

Mercedes-Benz 4x4² je menší brácha 6x6. Používá motor z AMG GT

Mercedes-Benz 4x4² je menší brácha 6x6. Používá motor z AMG GT

Aby také ne, kromě karbonových doplňků nebo nárazníků z G 63 AMG má G 4x42 světlou výšku zvedlou na plných 450 mm, což už samo o sobě udělá také po stránce vzhledu své. Přestože si většinoví zákazníci tento vůz asi budou kupovat především kvůli monstróznímu vzhledu, nejde o žádnou náhražku. Auto má neskutečné nájezdové úhly (52° vpředu, 54° vzadu), dokáže projet metr hluboký brod a vyjede stoupání 100 %. 

Zajímavý je také motor, protože na místo staršího osmiválce se nastěhovala nová jednotka představená spolu s AMG-GT. Čtyřlitrový přeplňovaný osmiválec nabídne 310 kW (422 k) a schopnost vypořádat se s limity normy Euro 6. 

Věci jako stálý pohon, redukce nebo uzávěrka všech tří diferenciálů jsou naprostou samozřejmostí. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků