Podobně jako u příchodu  nové generace třídy S  nám Mercedes rovněž u elektrického ekvivalentu EQS odhaluje nejprve interiér luxusní novinky. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

Podobně jako u příchodu nové generace třídy S nám Mercedes rovněž u elektrického ekvivalentu EQS odhaluje nejprve interiér luxusní novinky. | Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

Zatímco tedy exteriér  naznačila dřívější upoutávka , pohled do kabiny už máme kompletní a veškerou pozornost samozřejmě krade dotyková palubní deska MBUX Hyperscreen tvořená třemi displeji pod škrábancům odolným sklem. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

Zatímco tedy exteriér naznačila dřívější upoutávka, pohled do kabiny už máme kompletní a veškerou pozornost samozřejmě krade dotyková palubní deska MBUX Hyperscreen tvořená třemi displeji pod škrábancům odolným sklem. | Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

Přesněji je šířka celého panelu 141 centimetrů a rozprostírá se přes celou šířku kabiny před řidičem a spolujezdcem. Výpočetní výkon je zde potřeba, Mercedes tak uvádí, že jeho masivní infotainment pohání osm procesorových jader a 24 GB RAM. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

Přesněji je šířka celého panelu 141 centimetrů a rozprostírá se přes celou šířku kabiny před řidičem a spolujezdcem. Výpočetní výkon je zde potřeba, Mercedes tak uvádí, že jeho masivní infotainment pohání osm procesorových jader a 24 GB RAM. | Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

Jak ale potvrzují fotky, MBUX Hyperscreen nebude pro EQS standardem, výchozí model si postačí s dvojicí displejů a uspořádáním palubní desky a středového tunelu ve stylu klasické třídy S. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

Jak ale potvrzují fotky, MBUX Hyperscreen nebude pro EQS standardem, výchozí model si postačí s dvojicí displejů a uspořádáním palubní desky a středového tunelu ve stylu klasické třídy S. | Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

Haptická odezva po stisknutí je pro dotykové displeje uprostřed a na straně spolujezdce samozřejmostí. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

Haptická odezva po stisknutí je pro dotykové displeje uprostřed a na straně spolujezdce samozřejmostí. | Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes přitom zmiňuje uživatelskou přívětivost svého systému, kdy budou všechny základní funkce dosažitelné bez nutnosti hrabat se v podsekcích různých menu. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes přitom zmiňuje uživatelskou přívětivost svého systému, kdy budou všechny základní funkce dosažitelné bez nutnosti hrabat se v podsekcích různých menu. | Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

Spoleh na umělou inteligenci a hlasové příkazy s pokročilou schopností systému učit se nejrůznější potřeby posádky v daných situacích pak staví na funkcích klasické třídy S. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

Spoleh na umělou inteligenci a hlasové příkazy s pokročilou schopností systému učit se nejrůznější potřeby posádky v daných situacích pak staví na funkcích klasické třídy S. | Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

Komfort a luxus třídy S zdůrazňuje i rozsáhlé ambientní osvětlení interiéru vpředu i vzadu, přičemž z audiosystému Burmester s 15 reproduktory se bude ozývat dvojice zvukových motivů... | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

Komfort a luxus třídy S zdůrazňuje i rozsáhlé ambientní osvětlení interiéru vpředu i vzadu, přičemž z audiosystému Burmester s 15 reproduktory se bude ozývat dvojice zvukových motivů... | Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

...volitelně upravujících i digitální ozvučení pohonného ústrojí v kabině na základě zvoleného jízdního režimu a dalších nastavení. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

...volitelně upravujících i digitální ozvučení pohonného ústrojí v kabině na základě zvoleného jízdního režimu a dalších nastavení. | Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

Další zvukové motivy – třeba zvuky moře nebo letní déšť – pak nabídne EQS i v klidovém režimu jako relaxační funkci, například během nabíjení vozu. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

Další zvukové motivy – třeba zvuky moře nebo letní déšť – pak nabídne EQS i v klidovém režimu jako relaxační funkci, například během nabíjení vozu. | Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

Jak už víme, dojezd produkční limuzíny na baterky bude podle Mercedesu čítat přes 700 kilometrů, a to zásluhou nových baterií, které si koncern Daimler vyrobí sám. Novinka využije zbrusu nové platformy určené i pro další elektromobily značky. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

Jak už víme, dojezd produkční limuzíny na baterky bude podle Mercedesu čítat přes 700 kilometrů, a to zásluhou nových baterií, které si koncern Daimler vyrobí sám. Novinka využije zbrusu nové platformy určené i pro další elektromobily značky. | Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

Více podrobností o pohonném ústrojí zatím automobilka neprozradila, očekává se nicméně dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu přes 400 koní (294 kW) v základní verzi. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

Více podrobností o pohonném ústrojí zatím automobilka neprozradila, očekává se nicméně dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu přes 400 koní (294 kW) v základní verzi. | Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

Datum premiéry EQS zatím Mercedes neupřesňuje, uvedení na evropském trhu se ale očekává během srpna. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

Datum premiéry EQS zatím Mercedes neupřesňuje, uvedení na evropském trhu se ale očekává během srpna. | Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

Zatímco tedy exteriér  naznačila dřívější upoutávka , pohled do kabiny už máme kompletní a veškerou pozornost samozřejmě krade dotyková palubní deska MBUX Hyperscreen tvořená třemi displeji pod škrábancům odolným sklem. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz
Přesněji je šířka celého panelu 141 centimetrů a rozprostírá se přes celou šířku kabiny před řidičem a spolujezdcem. Výpočetní výkon je zde potřeba, Mercedes tak uvádí, že jeho masivní infotainment pohání osm procesorových jader a 24 GB RAM. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz
Jak ale potvrzují fotky, MBUX Hyperscreen nebude pro EQS standardem, výchozí model si postačí s dvojicí displejů a uspořádáním palubní desky a středového tunelu ve stylu klasické třídy S. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz
Haptická odezva po stisknutí je pro dotykové displeje uprostřed a na straně spolujezdce samozřejmostí. | Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz
24
Fotogalerie

Mercedes EQS odhalil svůj interiér. Kdo nechce Hyperscreen, může se uskromnit

Na kompletní premiéru ještě nedochází. Zatím nám Mercedes předvádí hi-tech interiér své elektrické limuzíny.

Podobně jako u příchodu nové generace třídy S nám Mercedes rovněž u elektrického ekvivalentu EQS odhaluje nejprve interiér luxusní novinky. Zatímco tedy exteriér naznačila dřívější upoutávka, pohled do kabiny už máme kompletní a veškerou pozornost samozřejmě krade dotyková palubní deska MBUX Hyperscreen tvořená třemi displeji pod škrábancům odolným sklem.

Přesněji je šířka celého panelu 141 centimetrů a rozprostírá se přes celou šířku kabiny před řidičem a spolujezdcem. Výpočetní výkon je zde potřeba, Mercedes tak uvádí, že jeho masivní infotainment pohání osm procesorových jader a 24 GB RAM. Jak ale potvrzují fotky, MBUX Hyperscreen nebude pro EQS standardem, výchozí model si postačí s dvojicí displejů a uspořádáním palubní desky a středového tunelu ve stylu klasické třídy S.

Haptická odezva po stisknutí je pro dotykové displeje uprostřed a na straně spolujezdce samozřejmostí. Mercedes přitom zmiňuje uživatelskou přívětivost svého systému, kdy budou všechny základní funkce dosažitelné bez nutnosti hrabat se v podsekcích různých menu. Spoleh na umělou inteligenci a hlasové příkazy s pokročilou schopností systému učit se nejrůznější potřeby posádky v daných situacích pak staví na funkcích klasické třídy S.

Komfort a luxus třídy S zdůrazňuje i rozsáhlé ambientní osvětlení interiéru vpředu i vzadu, přičemž z audiosystému Burmester s 15 reproduktory se bude ozývat dvojice zvukových motivů, volitelně upravujících i digitální ozvučení pohonného ústrojí v kabině na základě zvoleného jízdního režimu a dalších nastavení. Další zvukové motivy – třeba zvuky moře nebo letní déšť – pak nabídne EQS i v klidovém režimu jako relaxační funkci, například během nabíjení vozu.

Jak už víme, dojezd produkční limuzíny na baterky bude podle Mercedesu čítat přes 700 kilometrů, a to zásluhou nových baterií, které si koncern Daimler vyrobí sám. Novinka využije zbrusu nové platformy určené i pro další elektromobily značky. Více podrobností o pohonném ústrojí zatím automobilka neprozradila, očekává se nicméně dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu přes 400 koní (294 kW) v základní verzi.

Datum premiéry EQS zatím Mercedes neupřesňuje, uvedení na evropském trhu se ale očekává během srpna.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud