Mercedes Ener-G-Force se stal realitou založenou na modelu Tata Xenon

Mercedes Ener-G-Force se stal realitou založenou na modelu Tata Xenon

Někdy se stane, že se světu ukáže koncept, který vzbudí pozitivní odezvu, ale sériová verze se už jaksi nedostaví. A tak přijde ke slovu lidská tvořivost, stovky hodin práce a koncept nakonec vyrazí do provozu. Podobný příběh má za sebou třeba Bureko H2X a na stejném principu vznikl také reálný Mercedes-Benz Ener-G-Force.

Test Bureko H2X: Sen skutečností

Test Bureko H2X: Sen skutečností

Koncept zajímavě vypadajícího off-roadu se představil v roce 2012 a někoho v Indii zaujal natolik, že si auto postavil, akorát nasadil karoserii pick-up. Samozřejmě jako základ nemohl posloužit žádný Mercedes, protože terénní pick-up v nabídce tahle automobilka nemá, a tak dotyčný sáhl po domácí produkci, konkrétně po modelu Tata Xenon.

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

Na tu se pokusil naskládat vše, s čím přišel zmíněný koncept a výsledek kupodivu nevypadá vůbec špatně, respektive vypadá docela i reálně. Teď by to chtělo jenom doladit zadní partie a indický Mercedes bude téměř dokonalý. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Hottest Cars in India

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků