Mercedes E63 AMG Estate: superkombi (spy photos)

Špionážní fotografové v poslední době číhají na německých okreskách na nové modely. Posledním úlovkem se stal nový Mercedes E63 AMG v provedení kombi, který má za úlohu stěžit život BMW M5 kombi, na Audi RS6 mu bude nějaký ten koník scházet.

Mercedes nevsadil na keramické brzdy, ale použije klasické ocelové kotouče. Soustava ale bude vybavena funkcemi jako sušení disků při mokrém počasí nebo cornering brake control, kde dochází k účinnému rozdělování brzdného účinku v závislosti od rychlosti a úhlu natočení volantu.

Za slovo stojí i další výbava - řidič bude mít k dispozici systém varování opuštění jízdního pruhu, systém monitorující oči nebo detektor stavu vozovky. Plusem stabilizačního systému je i schopnost vyhodnocovat boční vítr nebo opotřebení pneumatik.

Jak již správně tušíte, pod kabátkem se ukrývá osmiválec o objemu 6,2 litru, který dostane výkonovou porci kolem 530 koní. A to je každopádně pěkná nadílka. Představení modelu se uskuteční příští rok na autosalonu ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
E63 AMG Estate, s vysokootáčkovým osmiválcem pod kapotou

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků