Mercedes E63 AMG: ceny ostrého sedanu jsou venku

Přibližně měsíc a půl po představení ostré verze stále populárnějšího sedanu Mercedes E, tedy typu E63 AMG, zveřejnila automobilka první ceny a to jak pro severoamerický, tak i pro evropský trh.

Přesnou českou cenu vám bohužel zatím neprozradíme, ale skvělým vodítkem bude cena v sousedním Německu. Tam si nové E63 AMG pořídíte od 105 791 eur (zhruba 2 750 000 Kč), přičemž k dispozici bude i široká paleta příplatkové výbavy. Připomeňme, že u nás se největšími rivaly tohoto sportovního sedanu stane BMW M5, Audi S6 a zapomínat nesmíme ani na stále průbojnější Jaguar, jenž od letošního roku nabízí ostrý sedan XF-R.

Pro porovnání ještě zmiňme základní cenu v zámoří, která činí 87 700 dolarů (zhruba 1 840 000 Kč), což je oproti té evropské znatelný rozdíl. Připomeňme, že všechny ceny jsou bez daně a základní verze se trh od trhu budou mírně lišit, a tak může být porovnávání jednotlivých základních cen v některých případech poněkud zkreslující. Mercedes E63 AMG, o němž jsme se blíže zmínili zde, se v Evropě začne prodávat koncem října, přičemž za „velikou louží” si budou muset počkat zhruba o tři měsíce déle.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes E 63 AMG
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků