Mercedes E dostal nový motor. Řadový šestiválec má 340 koní a 700 N.m

18 komentářů

mts
16. května • 11:56

ja s E 220d 4matic jezdim za 6,4, je v tom i prazska doprava a 160 na dalnici pokud provoz dovoli...

Ef
16. května • 9:22

Už jsem s tím jezdil v esku. Ten motor je absolutní bomba co se týše odhlučnění a kultivovanosti. Co mě ale úplně dostalo byl studený zimní start, ten motor naskočil se stejnou tichostí jako zahřátý..bravo MB

Noclaf
14. května • 10:18

Ja teda v konfiguratoru vidim kombinovanou 5.9/100 a cenu 1'833kKc.

Sir CHerokee
13. května • 23:05

Že by labutí píseň dieselu? Vypadá to doře, jen ta spotřeba 5,5 litru, to je nestydatá lež. Když to bude pod 10, bude todobré.

Kankunen
14. května • 7:34

Nepiš po deseti pivech

Velkopřevor
14. května • 6:55

Píšeme rok 2018. Ja osobně předpokládám v normálním režimu 7-8.

Josef
13. května • 21:25

K článku - perfektní auto, auto mých snů. Bohužel moje finanční možnost končí jen u základního modelu třídy E se základní motorizací - 4 válcem...
Každý, kdo si toto auto vyzkouší, tak bude nadšen. Tedy kromě vyložených závodníků, kteří samozřejmě vybírají jiné "ostré" sportovní modely a značky.

Nornik
14. května • 9:16

220d je mazel ... mel jsem ho rok a pul jako sluzebak a 34k km. Na dlouhe cesty uplna lahoda. Jen se moc nehodil do mesta a do podzemnich garazi. Ty rozmery byly znat. 360tka kamera pomahala, parkovani pomoci mobilu taky, ale i tak ...

Dix_
14. května • 8:06

Před 2 lety při uvedení prodeje jsem jezdil s 220d a ten motor příjemně překvapil,jak výkonem,tak sladěním s 9G-Tronicem.

Velkopřevor
13. května • 19:36

Plus rozhodně bych kvůli tomuhle Mercedesu neprodal svou Hondu. Pohodlí srovnatelné a cena Mercedesu jako vždy mimo.

Toper
14. května • 12:34

No to máš dozajista pravdu, tvoje skoro 30 let staré auto je prostě neprodejné.
Toho čeká už jen vrakoviště.

Petr
13. května • 21:26

To je vtip stoleti. :)

Velkopřevor
13. května • 18:59

V titulku mělo být "Konkurent Octavie ddostal nový motor..." - škoda nevyužité příležitosti!

Josef
13. května • 21:12

Uvedl jsem v diskusi o BMW též a mohu zopkaovat:"... co dělá náš "známý" Kvicala alias Velkopřevor alias Jan Zlatoústý nejenom v diskusích Škoda/VW, ale i v diskusích o autech jiných značek. Mohlo by ho konečně trknout a mohl by se předvést se svými testy a obsažnými příspěvky podobně jako to děláš ty - v diskusích má dostatek prostoru. Zejména, když je s články Autorevue silně "nespokojen". Nebo kdyby alespoň neotravoval a vynechal diskuse o BMW, Lexus a MB."
Jeho ubohost je potvrzena i tím, že se "pokouší" srovnávat svoji Hondu Civic z roku 1991 s MB, o kterém je tento článek. Potvrzuje se tím kromě jeho primitivnosti i jeho "charakter" typický pro vandalského sprejera, který stříká po všem možném, co mu přijde pod ruku, ubohé "grafiti", a stejně tak Kvicala alias Velkopřevor alias Jan Zlatoústý "stříká" svoje rádoby "příspěvky" a "komentáře" v diskusích Autorevue.

Jim
13. května • 17:25

proč nedali do titulku "vznětový", že by strach z míň kliknutí? teda u mě to fungovalo a nachytal se

Dix_
13. května • 13:48

Ještě doplním,že jde kombinat nezávislé topení s vyhřívaným čelním sklem a vyhřívaným volantem.B-]

Anti-automat
13. května • 12:08

Jednoznacne krok spravnym smerom.

Jiří
13. května • 10:23

ty řaďáky se jim povedli a už představují i modifikaci, nechápu koncern JLR že s nima nemá alianci, ptž oni než vyvinou r6 a kdoví jestli a spolehlivost je u nich taky slabá

Doporučujeme

Články odjinud