Mercedes E dostal nový motor. Řadový šestiválec má 340 koní a 700 N.m

Jiří  |  13. 05. 2018 10:23

ty řaďáky se jim povedli a už představují i modifikaci, nechápu koncern JLR že s nima nemá alianci, ptž oni než vyvinou r6 a kdoví jestli a spolehlivost je u nich taky slabá

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  13. 05. 2018 12:08

Jednoznacne krok spravnym smerom.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  13. 05. 2018 13:48

Ještě doplním,že jde kombinat nezávislé topení s vyhřívaným čelním sklem a vyhřívaným volantem.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  13. 05. 2018 17:25

proč nedali do titulku "vznětový", že by strach z míň kliknutí? teda u mě to fungovalo a nachytal se

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  13. 05. 2018 18:59

V titulku mělo být "Konkurent Octavie ddostal nový motor..." - škoda nevyužité příležitosti!

Odpovědět  |   | 
Josef  |  13. 05. 2018 21:12

Uvedl jsem v diskusi o BMW též a mohu zopkaovat:"... co dělá náš "známý" Kvicala alias Velkopřevor alias Jan Zlatoústý nejenom v diskusích Škoda/VW, ale i v diskusích o autech jiných značek. Mohlo by ho konečně trknout a mohl by se předvést se svými testy a obsažnými příspěvky podobně jako to děláš ty - v diskusích má dostatek prostoru. Zejména, když je s články Autorevue silně "nespokojen". Nebo kdyby alespoň neotravoval a vynechal diskuse o BMW, Lexus a MB."
Jeho ubohost je potvrzena i tím, že se "pokouší" srovnávat svoji Hondu Civic z roku 1991 s MB, o kterém je tento článek. Potvrzuje se tím kromě jeho primitivnosti i jeho "charakter" typický pro vandalského sprejera, který stříká po všem možném, co mu přijde pod ruku, ubohé "grafiti", a stejně tak Kvicala alias Velkopřevor alias Jan Zlatoústý "stříká" svoje rádoby "příspěvky" a "komentáře" v diskusích Autorevue.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  13. 05. 2018 19:36

Plus rozhodně bych kvůli tomuhle Mercedesu neprodal svou Hondu. Pohodlí srovnatelné a cena Mercedesu jako vždy mimo.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 05. 2018 21:26

To je vtip stoleti. :)

Odpovědět  |   | 
Toper  |  14. 05. 2018 12:34

No to máš dozajista pravdu, tvoje skoro 30 let staré auto je prostě neprodejné.
Toho čeká už jen vrakoviště.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  13. 05. 2018 21:25

K článku - perfektní auto, auto mých snů. Bohužel moje finanční možnost končí jen u základního modelu třídy E se základní motorizací - 4 válcem...
Každý, kdo si toto auto vyzkouší, tak bude nadšen. Tedy kromě vyložených závodníků, kteří samozřejmě vybírají jiné "ostré" sportovní modely a značky.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  14. 05. 2018 08:06

Před 2 lety při uvedení prodeje jsem jezdil s 220d a ten motor příjemně překvapil,jak výkonem,tak sladěním s 9G-Tronicem.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  14. 05. 2018 09:16

220d je mazel ... mel jsem ho rok a pul jako sluzebak a 34k km. Na dlouhe cesty uplna lahoda. Jen se moc nehodil do mesta a do podzemnich garazi. Ty rozmery byly znat. 360tka kamera pomahala, parkovani pomoci mobilu taky, ale i tak ...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  13. 05. 2018 23:05

Že by labutí píseň dieselu? Vypadá to doře, jen ta spotřeba 5,5 litru, to je nestydatá lež. Když to bude pod 10, bude todobré.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  14. 05. 2018 06:55

Píšeme rok 2018. Ja osobně předpokládám v normálním režimu 7-8.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 05. 2018 07:34

Nepiš po deseti pivech

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  14. 05. 2018 10:18

Ja teda v konfiguratoru vidim kombinovanou 5.9/100 a cenu 1'833kKc.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  16. 05. 2018 09:22

Už jsem s tím jezdil v esku. Ten motor je absolutní bomba co se týše odhlučnění a kultivovanosti. Co mě ale úplně dostalo byl studený zimní start, ten motor naskočil se stejnou tichostí jako zahřátý..bravo MB

Odpovědět  |   | 
mts  |  16. 05. 2018 11:56

ja s E 220d 4matic jezdim za 6,4, je v tom i prazska doprava a 160 na dalnici pokud provoz dovoli...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 9 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A