Mercedes E dostal nový motor. Řadový šestiválec má 340 koní a 700 N.m

Jiří  |  13. 05. 2018 10:23

ty řaďáky se jim povedli a už představují i modifikaci, nechápu koncern JLR že s nima nemá alianci, ptž oni než vyvinou r6 a kdoví jestli a spolehlivost je u nich taky slabá

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  13. 05. 2018 12:08

Jednoznacne krok spravnym smerom.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  13. 05. 2018 13:48

Ještě doplním,že jde kombinat nezávislé topení s vyhřívaným čelním sklem a vyhřívaným volantem.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  13. 05. 2018 17:25

proč nedali do titulku "vznětový", že by strach z míň kliknutí? teda u mě to fungovalo a nachytal se

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  13. 05. 2018 18:59

V titulku mělo být "Konkurent Octavie ddostal nový motor..." - škoda nevyužité příležitosti!

Odpovědět  |   | 
Josef  |  13. 05. 2018 21:12

Uvedl jsem v diskusi o BMW též a mohu zopkaovat:"... co dělá náš "známý" Kvicala alias Velkopřevor alias Jan Zlatoústý nejenom v diskusích Škoda/VW, ale i v diskusích o autech jiných značek. Mohlo by ho konečně trknout a mohl by se předvést se svými testy a obsažnými příspěvky podobně jako to děláš ty - v diskusích má dostatek prostoru. Zejména, když je s články Autorevue silně "nespokojen". Nebo kdyby alespoň neotravoval a vynechal diskuse o BMW, Lexus a MB."
Jeho ubohost je potvrzena i tím, že se "pokouší" srovnávat svoji Hondu Civic z roku 1991 s MB, o kterém je tento článek. Potvrzuje se tím kromě jeho primitivnosti i jeho "charakter" typický pro vandalského sprejera, který stříká po všem možném, co mu přijde pod ruku, ubohé "grafiti", a stejně tak Kvicala alias Velkopřevor alias Jan Zlatoústý "stříká" svoje rádoby "příspěvky" a "komentáře" v diskusích Autorevue.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  13. 05. 2018 19:36

Plus rozhodně bych kvůli tomuhle Mercedesu neprodal svou Hondu. Pohodlí srovnatelné a cena Mercedesu jako vždy mimo.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 05. 2018 21:26

To je vtip stoleti. :)

Odpovědět  |   | 
Toper  |  14. 05. 2018 12:34

No to máš dozajista pravdu, tvoje skoro 30 let staré auto je prostě neprodejné.
Toho čeká už jen vrakoviště.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  13. 05. 2018 21:25

K článku - perfektní auto, auto mých snů. Bohužel moje finanční možnost končí jen u základního modelu třídy E se základní motorizací - 4 válcem...
Každý, kdo si toto auto vyzkouší, tak bude nadšen. Tedy kromě vyložených závodníků, kteří samozřejmě vybírají jiné "ostré" sportovní modely a značky.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  14. 05. 2018 08:06

Před 2 lety při uvedení prodeje jsem jezdil s 220d a ten motor příjemně překvapil,jak výkonem,tak sladěním s 9G-Tronicem.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  14. 05. 2018 09:16

220d je mazel ... mel jsem ho rok a pul jako sluzebak a 34k km. Na dlouhe cesty uplna lahoda. Jen se moc nehodil do mesta a do podzemnich garazi. Ty rozmery byly znat. 360tka kamera pomahala, parkovani pomoci mobilu taky, ale i tak ...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  13. 05. 2018 23:05

Že by labutí píseň dieselu? Vypadá to doře, jen ta spotřeba 5,5 litru, to je nestydatá lež. Když to bude pod 10, bude todobré.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  14. 05. 2018 06:55

Píšeme rok 2018. Ja osobně předpokládám v normálním režimu 7-8.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 05. 2018 07:34

Nepiš po deseti pivech

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  14. 05. 2018 10:18

Ja teda v konfiguratoru vidim kombinovanou 5.9/100 a cenu 1'833kKc.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  16. 05. 2018 09:22

Už jsem s tím jezdil v esku. Ten motor je absolutní bomba co se týše odhlučnění a kultivovanosti. Co mě ale úplně dostalo byl studený zimní start, ten motor naskočil se stejnou tichostí jako zahřátý..bravo MB

Odpovědět  |   | 
mts  |  16. 05. 2018 11:56

ja s E 220d 4matic jezdim za 6,4, je v tom i prazska doprava a 160 na dalnici pokud provoz dovoli...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 75 N/A
Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superbike vs. F-16 a další ve sprintu

Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superb…

Závod ve sprintu, který se jen tak nevidí. Na istanbulském letišti se proti sobě postavila nejen zajímavá sportovní auta, ale také vůz Formule 1, závodní Tesla, superbike od Kawasaki a mimo jiné i stíhačka F-16.

21.  9.  2018 | | 23 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 21 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je extrémní, má nahradit tank

Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je …

Morálně i fakticky zastaralý hasičský tank má nahradit zodolněná Tatrovka. Nese jméno Titan a je dělaná pro ty nejtěžší situace.

14.  10.  2018 | | 33 N/A