Mercedes E Coupe Black Desire: touha od Prioru

Německý ladič si tentokrát vzal na mušku nejnovější kupé Mercedes-Benz třídy E a vtiskl mu poněkud osobitější vzhled.

Název tohoto článku dává vzpomenout na vánoční fronty před sítí obchodních domů v dobách dávno minulých, tentokrát jde ale o trochu jinou touhu a trochu jiný Prior. Z německého města Kamp - Lintfort a dílen tamní společnosti Prior Design totiž přijíždí černý, sportovně střižený elegán jménem Black Desire.

Všechny výsostné znaky značky Mercedes-Benz byly nahrazeny emblémy společnosti Prior Design, přesto je již od prvního pohledu jasné, že novinka vychází z aktuální generace stuttgartského kupé řady E. Ladičská kúra spočívá především v dokrášlování exteriéru i prostoru pro cestující, ale firma nabízí také modifikace zaměřené na zlepšení jízdních vlastností a výkonů.

Příď vozu dostala nový nárazník se svislými ventilačními štěrbinami po stranách a výrazným „lízátkem“. Všechny nově vyvinuté díly přidávají standardním křivkám stroje hrany, které prospívají jeho dynamickému vzezření, totéž platí také o prahových obkladech. Vzadu najdeme rozšíření nárazníku s difuzorem a dvěma páry koncovek výfuků nerezové soustavy, decentní odtahovou hranu na víku zavazadlového prostoru a podobně nevýrazný střešní spoiler nad zadním oknem, ve všech případech lze tyto díly objednat v provedení z uhlíkových kompozitů. Černočerné lakování karoserie je oživeno stříbřitými elementy, jež najdeme v okolí masky chladiče (její střed se musí obejít bez tradiční trojcípé hvězdy), po stranách, na zádi i na rámech bočního zasklení. 

Výřezy blatníků zaplňují dvacetipalcové ráfky Prior GT, které mohou být lakovány stříbrně, černě leskle nebo černě matově. V závislosti na motorizaci konkrétního vozu Prior Design dodává širokou škálu prvků zvyšujících výkonové parametry, a to až o 75 koní (55 kW). V kombinaci s tužším podvozkem sníženým o 35 mm tedy bude Black Desire bezpochyby jistě rychlejší a lépe ovladatelný než standardní Mercedes-Benz E Coupe.

Podle tvrzení společnosti Prior Design lze podobným způsobem „poladit“ také variantu Cabrio, obě verze je pak možno doplnit řadou prvků z uhlíkových kompozitů, které najdeme na povrchu i uvnitř karoserie. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E Coupe Black Desire od Prior Desgin
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků