Mercedes E Cabrio od Carlssonu: pan Vkusný

Známý ladič vozů Mercedes-Benz o sobě dal po delší době vědět svou další stavbou. Je typicky elegantní a vkusná.

Prezentované provedení vychází ze sériového kabrioletu Mercedes-Benz E350 CDI poslední generace. Jediné, co s ohledem na charakter vozu není příliš vkusné, je vznětový motor pod kapotou, jistou dávku atraktivity mu ale ani tak upřít nelze. Nová sada od Carlssonu přináší modifikace karoserie a jejího interiéru a citelné navýšení výkonu. Ten poskočil o plných 21 %, vidlicový šestiválec CDI díky tomu dosahuje nejvyššího výkonu 280 koní (206 kW), přičemž točivý moment nabyl o 20 % a vrcholí hodnotou 648 Nm. Prakticky jediným vylepšením přitom zůstává přeprogramování řídicí jednotky, což zákazníka přijde na 1 784 eur včetně daní.

Konstruktéři od Carlssonu však chtěli, aby upravený motor o sobě dával řádným způsobem vědět, což v tomto případě možné neocení každý. I tak lze vůz Mercedes-Benz E350 CDI Cabrio opatřit novou výfukovou soustavou vyrobenou z nerezové oceli a zakončenou párem působivých koncovek. Cena této úpravy byla stanovena na 1 698 eur. Za dalších 355 eur dostanete o 30 mm kratší, sportovněji laděné pružiny.

Na první pohled si všimneme agresivně tvarovaného předního spoileru s „lízátkem“ na jeho spodní hraně, na přání lze tyto díly vyrobit z uhlíkových kompozitů. Zadní nárazník lze objednat samostatně, nebo v sadě s nárazníkem předním za cenu 1 698 eur. Pokud toužíte po specifických litých kolech, máte k dispozici širokou škálu ráfků s průměrem od 16 do 20 palců a s cenou až 2 712 eur. Uvnitř vozu najdeme například hlavici voliče převodovky vyrobenou z kombinace kůže a Alcantary, hliníkové obklady na dveřích a pedálech nebo semišové koberce.

Carlsson slibuje, že nabídka příslušenství pro kabriolety Mercedes odvozené ze současné generace E se bude rozrůstat. Dosavadními doplňky se vrozené elegance vozu zatím nikterak negativně nedotkl.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E Cabrio Carlsson
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes E 3
Rok výroby: 2008
Stav: 195 929 km
Cena: 254 000 Kč
Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 246 972 km
Cena: 128 000 Kč
Mercedes C 2
Rok výroby: 2002
Stav: 129 356 km
Cena: 116 000 Kč
Mercedes ML 3
Rok výroby: 2008
Stav: 191 243 km
Cena: 316 000 Kč
Mercedes SL 5,5
Rok výroby: 1987
Stav: 126 007 km
Cena: 550 000 Kč
Mercedes B 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 127 509 km
Cena: 290 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků