Mercedes E Cabrio od Carlssonu: pan Vkusný

Známý ladič vozů Mercedes-Benz o sobě dal po delší době vědět svou další stavbou. Je typicky elegantní a vkusná.

Prezentované provedení vychází ze sériového kabrioletu Mercedes-Benz E350 CDI poslední generace. Jediné, co s ohledem na charakter vozu není příliš vkusné, je vznětový motor pod kapotou, jistou dávku atraktivity mu ale ani tak upřít nelze. Nová sada od Carlssonu přináší modifikace karoserie a jejího interiéru a citelné navýšení výkonu. Ten poskočil o plných 21 %, vidlicový šestiválec CDI díky tomu dosahuje nejvyššího výkonu 280 koní (206 kW), přičemž točivý moment nabyl o 20 % a vrcholí hodnotou 648 Nm. Prakticky jediným vylepšením přitom zůstává přeprogramování řídicí jednotky, což zákazníka přijde na 1 784 eur včetně daní.

Konstruktéři od Carlssonu však chtěli, aby upravený motor o sobě dával řádným způsobem vědět, což v tomto případě možné neocení každý. I tak lze vůz Mercedes-Benz E350 CDI Cabrio opatřit novou výfukovou soustavou vyrobenou z nerezové oceli a zakončenou párem působivých koncovek. Cena této úpravy byla stanovena na 1 698 eur. Za dalších 355 eur dostanete o 30 mm kratší, sportovněji laděné pružiny.

Na první pohled si všimneme agresivně tvarovaného předního spoileru s „lízátkem“ na jeho spodní hraně, na přání lze tyto díly vyrobit z uhlíkových kompozitů. Zadní nárazník lze objednat samostatně, nebo v sadě s nárazníkem předním za cenu 1 698 eur. Pokud toužíte po specifických litých kolech, máte k dispozici širokou škálu ráfků s průměrem od 16 do 20 palců a s cenou až 2 712 eur. Uvnitř vozu najdeme například hlavici voliče převodovky vyrobenou z kombinace kůže a Alcantary, hliníkové obklady na dveřích a pedálech nebo semišové koberce.

Carlsson slibuje, že nabídka příslušenství pro kabriolety Mercedes odvozené ze současné generace E se bude rozrůstat. Dosavadními doplňky se vrozené elegance vozu zatím nikterak negativně nedotkl.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E Cabrio Carlsson
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků