... a proč se nafťák prostě nemůže točit jako benzín .. ?
Všechno se dá, ale něco za něco. S dnešními emisními omezeními by to bylo řekněme dosti problematické.
... hm .. že by to bylo jen kvůli emisím se mi moc nezdá ... bude v tom spíše nějaký jiný čistě technický zádrhel ... ale jaký ...
v každém případě maximálka 200 km/h je na 175 kW výkonu velice slušná :-/
To je na zpátečku.
.. už jsem se bál že na neutrál .... :-D
Promiňte, ale co víte více? V článku jsem se žádných nových informací nedočkal. Co píšete je několik let známo.
V clanku toho opravdu moc neni. Ale kdyz se podivas na obrazek, tak je tam videt, ze zmena je v zapaleni smesi, kdy ktomu zapaleni dojde v celem prostoru zaraz a eliminuje se tim teplotni razova vlna.Vysledek pro spotrebitele lze videt zase na druhem obrazku. Norma EU6 bez snizeni vykonu. (1,8l / 175kW s turbodmychadlem a 15kW elektromotorem neni nic nerealneho ani dnes.)
Ale to se o tom motoru přece ví od doby, co se o něm dostaly ven první informace. Píší že vědí více. Co vědí více?
Taky jsem doufal, že se dozvím něco nového - něco, co bych si nepřečetl u konkurence už před 2 lety. Doufal jsem, že MB pokročil o kus kupředu a hodlá tenhle motor představit třeba v nové S-class, která má přijít do cca 2 let.
Takových ptákovin jsem za svůj dlouhý technický život viděl celou řadu. 99% bylo jen plácnutím do vody. To bude asi i tento diesotto.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.