Mercedes DiesOtto: hybrid trochu jinak

11 komentářů

Pitbul
11. října • 11:28

... a proč se nafťák prostě nemůže točit jako benzín .. ?

dtsmaniac
12. října • 11:33

Všechno se dá, ale něco za něco. S dnešními emisními omezeními by to bylo řekněme dosti problematické.

Pitbul
12. října • 14:05

... hm .. že by to bylo jen kvůli emisím se mi moc nezdá ... bude v tom spíše nějaký jiný čistě technický zádrhel ... ale jaký ...

Vana666
10. října • 17:55

v každém případě maximálka 200 km/h je na 175 kW výkonu velice slušná :-/

i
11. října • 11:13

To je na zpátečku.

Pinkchas ml.
11. října • 11:26

.. už jsem se bál že na neutrál .... :-D

Jenyk
9. října • 13:13

Promiňte, ale co víte více? V článku jsem se žádných nových informací nedočkal. Co píšete je několik let známo.

dd
9. října • 14:38

V clanku toho opravdu moc neni. Ale kdyz se podivas na obrazek, tak je tam videt, ze zmena je v zapaleni smesi, kdy ktomu zapaleni dojde v celem prostoru zaraz a eliminuje se tim teplotni razova vlna.Vysledek pro spotrebitele lze videt zase na druhem obrazku. Norma EU6 bez snizeni vykonu. (1,8l / 175kW s turbodmychadlem a 15kW elektromotorem neni nic nerealneho ani dnes.)

Jenyk
10. října • 0:10

Ale to se o tom motoru přece ví od doby, co se o něm dostaly ven první informace. Píší že vědí více. Co vědí více?

Jakub B.
10. října • 16:10

Taky jsem doufal, že se dozvím něco nového - něco, co bych si nepřečetl u konkurence už před 2 lety. Doufal jsem, že MB pokročil o kus kupředu a hodlá tenhle motor představit třeba v nové S-class, která má přijít do cca 2 let.

zelí
9. října • 16:57

Takových ptákovin jsem za svůj dlouhý technický život viděl celou řadu. 99% bylo jen plácnutím do vody. To bude asi i tento diesotto.

Doporučujeme

Články odjinud