Mercedes dává přednost Formuli E před DTM!

Automobilka Mercedes potvrdila vstup do šampionátu formule E, kvůli čemuž odchází ze závodů DTM. Jeden ze stálých účastníků této mimořádně populární okruhové podívané skončí na konci sezony 2018 a přejde do závodů elektrických formulí.

Mercedes se evidentně snaží propagovat svoje hybridní a čistě elektrické modely, kterých má na následující roky připraveno hned několik. Jedním z nich je nedávno představený koncept elektrického crossover Generation EQ, přičemž právě označení EQ by měly mít všechny ekologicky zaměřené automobily stuttgartského výrobce.

Mercedes v parkovacích domech zaparkuje bez vás. Můžete to sami vyzkoušet!

Mercedes v parkovacích domech zaparkuje bez vás. Můžete to sami vyzkoušet!

Mercedes se ve formuli E postaví na startovní rošt vedle automobilek, jako je Audi, Jaguar, DS, Renault či nedávno přihlášeného BMW.

Mercedes má v DTM za sebou bohatou historii, kdy se zúčastnil 26 sezon šampionátu DTM, jeho jezdci získali 10 titulů a zvítězil ve 138 závodech. Mercedes rovněž poslední roky vévodí formuli 1 a podle vyjádření automobilky v královské disciplíně i nadále zůstane.

Podívejte se na fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků