Mercedes CLS: speciální kola z dílen Brabus

Nová generace „čtyřdveřového kupé“ Mercedes – Benz CLS připravená pro modelový rok 2011 se již nyní může těšit na první modifikace, které pro ni připravil dvorní ladič značky Mercedes – Benz Brabus. Na rozevláté spoilery a vylepšení motorů si zatím počkáme, již nyní se ale můžeme podívat na nové lité ráfky pro CLS, které nyní Brabus začíná nabízet. Dodávat se budou s průměry 19 a 20 palců a v několika designech, z nichž některé si můžete již nyní prohlédnout na přiložených snímcích.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A pokud vám to není dost, připravte se časem na u Brabusu kompletně přestavěné provedení. Připomeňme, že na základě dosavadní verze Mercedesu CLS společnost Brabus před několika lety připravila monstrum Brabus Rocket CLS s motorem V12 5,5 l naladěným na 730 koní (537 kW), jenž vozu umožnil zrychlit z klidu na 100 km/h za 4 s a dosáhnout rychlosti elektronicky omezené na 350 km/h. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků