Mercedes CLS Shooting Brake All Terrain: Dostane plasty i stylovka?

Mercedes CLS Shooting Brake All Terrain: Dostane plasty i stylovka?

Po nové generaci třídy E, která se ve verzi All Terrain již bláta nebojí, by mohl drsnější vzhled dostat i model CLS Shooting Brake. Tuto vizi nakreslil Theophilus Chin, který se rendery zabývá, a výsledek kupodivu nevypadá vůbec zle!

Plastové lemy blatníků, mohutné nárazníky s eloxovaným hliníkem či drsná maska inspirovaná stuttgartskými SUV - to vše kontrastuje s elegantními liniemi protáhlého kombi. Dočkáme se však sériové verze? To, že by kvůli nižší praktičnosti tolik smyslu nedávala, podle mě nehraje roli. Vždyť spousta dnešních crossoverů žádný smysl nedává. Jde o všudypřítomný off-roadový styl, se kterým ostatně operuje také nové éčko All Terrain.

Mercedes-Benz E All Terrain: Terénní kombi s hvězdou ve znaku  

Mercedes-Benz E All Terrain: Terénní kombi s hvězdou ve znaku  

Druhá generace CLS Shooting Brake je na trhu již od roku 2012 a její čas se krátí. Vždyť čtyřdveřovému kupé, které je na trhu o rok déle, bude 6 let a současná třída E je minimálně v interiéru o krok dále. Právě terénní verze by však mohla být poslední omlazující injekcí této generace, jak to často i u jiných automobilek bývá se sportovními modely, které se často nechávají až na poslední roky výroby. No, uvidíme...

Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků