Mercedes CLS od Asma Design: uhněte, jede Darth Vader

Tuner Asma Design se opět vyřádil na Mercedesu CLS a na motor show do Essenu přiveze novou variantu svého karosářského kitu Shark. Čtyřdveřovému kupé dominuje protažená maska, kde žebra jsou inspirována obličejovou maskou Darth Vadera, jedné z hlavních postav filmové série Star Wars. Těžko říci, co si firma od této úpravy slibuje, zřejmě očekává, že maska klasického filmového "záporáka" spolehlivě vyčistí levé pruhy německých dálnic.

Verze Shark II má oproti původní verzi navíc změněnou záď. Pořádnou porci ušlechtilé oceli najdete na koncovce výfukového systému a na 20" vícedílných ráfcích, obutých do pneumatik o rozměru 255/30 vpředu a 295/25 vzadu. Díky novému odpružení klesne světlá výška vozu dle přání zákazníka o 35 až 50 milimetrů, aby jen podtrhla dravý vzhled modelu CLS od tunera Asma Design.


Zdroj: emercedesbenz.com

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků