Mercedes CLK 63 AMG: černá vdova v podání firmy Vorsteiner

Německá ladičská společnost Vorsteiner se nejnověji „podívala“ na Mercedes CLK 63 AMG, který je už ve svém základu dostatečně „našlápnutým“ vozem a ukázala nám, že vždy je co vylepšovat, byť tento projekt ještě zdaleka není u konce. Tentokrát úpravci vůz odladili ve stylu černé vdovy.

O inspiraci jedovatým pavoukem svědčí nejenom černý lak, ale i černé disky s červenou třícípou hvězdou a lemováním. Drsný vzhled zas přidává vozu karbonový přední a zadní spoiler, který prý výrazně přispěl ke zlepšení aerodynamických vlastností vozu, z čehož vyplývá, že kromě své „zkrášlovací“ funkce, plní i tu praktickou. Zajímavější ovšem jsou, nebo respektive budou, technické parametry. Jak již z názvu plyne, pro úpravy byl svolen osmiválec z verze Black Series s výkonem 378 kW / 507 koní, který se po úpravách řídící jednotky ještě o pár čísel zvedl. Technici však avizovali, že pro tento vůz chystají mnohem víc technických úprav, a tak je tento kousek jen jakousi ochutnávkou pro nedočkavce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes Benz CLK 63 AMG Black Widow
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků