Mercedes CLK 63 AMG: černá vdova v podání firmy Vorsteiner

Německá ladičská společnost Vorsteiner se nejnověji „podívala“ na Mercedes CLK 63 AMG, který je už ve svém základu dostatečně „našlápnutým“ vozem a ukázala nám, že vždy je co vylepšovat, byť tento projekt ještě zdaleka není u konce. Tentokrát úpravci vůz odladili ve stylu černé vdovy.

O inspiraci jedovatým pavoukem svědčí nejenom černý lak, ale i černé disky s červenou třícípou hvězdou a lemováním. Drsný vzhled zas přidává vozu karbonový přední a zadní spoiler, který prý výrazně přispěl ke zlepšení aerodynamických vlastností vozu, z čehož vyplývá, že kromě své „zkrášlovací“ funkce, plní i tu praktickou. Zajímavější ovšem jsou, nebo respektive budou, technické parametry. Jak již z názvu plyne, pro úpravy byl svolen osmiválec z verze Black Series s výkonem 378 kW / 507 koní, který se po úpravách řídící jednotky ještě o pár čísel zvedl. Technici však avizovali, že pro tento vůz chystají mnohem víc technických úprav, a tak je tento kousek jen jakousi ochutnávkou pro nedočkavce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes Benz CLK 63 AMG Black Widow
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků