Mercedes CLK 63 AMG: černá vdova v podání firmy Vorsteiner

Německá ladičská společnost Vorsteiner se nejnověji „podívala“ na Mercedes CLK 63 AMG, který je už ve svém základu dostatečně „našlápnutým“ vozem a ukázala nám, že vždy je co vylepšovat, byť tento projekt ještě zdaleka není u konce. Tentokrát úpravci vůz odladili ve stylu černé vdovy.

O inspiraci jedovatým pavoukem svědčí nejenom černý lak, ale i černé disky s červenou třícípou hvězdou a lemováním. Drsný vzhled zas přidává vozu karbonový přední a zadní spoiler, který prý výrazně přispěl ke zlepšení aerodynamických vlastností vozu, z čehož vyplývá, že kromě své „zkrášlovací“ funkce, plní i tu praktickou. Zajímavější ovšem jsou, nebo respektive budou, technické parametry. Jak již z názvu plyne, pro úpravy byl svolen osmiválec z verze Black Series s výkonem 378 kW / 507 koní, který se po úpravách řídící jednotky ještě o pár čísel zvedl. Technici však avizovali, že pro tento vůz chystají mnohem víc technických úprav, a tak je tento kousek jen jakousi ochutnávkou pro nedočkavce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes Benz CLK 63 AMG Black Widow
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků