Mercedes CLC: coupé ze Stuttgartu oficiálně

Mercedes-Benz oficiálně odhalil novou generaci dvoudveřového sportovně laděného kupé s novým názvem CLC.

Mercedes CLC pochopitelně musí držet krok s aktuální koncepcí automobilky, která se v uplynulých letech začala ubírat novým směrem. Nový model je krásným příkladem toho, jak automobilka přichází na chuť hranatějším křivkám.

Vůz přichází se svěžím designem a doprovázen bude také poměrně bohatou volitelnou výbavou. Předek vozu díky svým ostřejším tvarům budí agresivnější dojem, masku zdobí legendární třícípá hvězda a přítomny jsou přední světlomety s integrovaným denním svícením. Přední nárazník zdobí chromová mřížka a vdechy umístěné při mlhovkách.

Boční linie vozu je, dá se říci, velmi podobná jako u předchozího modelu C Sportcoupé. Zajímavá je mírně vyvýšená zadní část, kterou charakterizují především větší obdélníková světla a poněkud dlouhé třetí brzdový světlo. To může ovšem pro některé lidi působit jako velmi rušivý prvek. Zapomenout však nesmíme ani na zpětná zrcátka, která zaujmou díky nestandardně tvarovaným směrovkám.

K vozu si bude moci zákazník vybrat ze široké škály volitelných úprav, takže pro individualisty bude k dispozici celkem dost možností, jak se odlišit. Mercedes k tomuto vozu nabízí za příplatek škálu litých kol, sportovní nárazníky a lišty a nechybí ani speciální tlumiče.

Nabídka motorů také není zrovna chudá a na výběr bude ze čtyř benzínových a dvou dieselových agregátů. Nejmenší nabízený benzínový čtyřválec má výkon slušných 143 koní. Naopak, nejsilnější benzínový agregát má objem 3,5 l a disponuje výkonem 272 „hřebců“. V nabídce dieselových agregátů figuruje dvoulitr s výkonem 122 koní a o něco větší, 2,2-litrový motor s výkonem 150 koní. Ve všech stupních motorizace bude mít zákazník na výběr mezi šestistupňovou manuální převodovkou a pětistupňovým automatem, jen nejvýkonnější benzinový šestiválec bude bohužel opět k dispozici jen se sedmistupňovým automatem 7G-Tronic.

I zbylé technické prvky víceméně kopírují to, co nabízí Céčkový sedan. Spolehnout se tak můžeme i na kvalitní podvozek schopný výborného fungování i na ne zrovna kvalitních površích.
 
Nový model si svou premiéru „odkroutí“ na blížícím se Ženevském autosalonu, kde se jej chystá automobilka prezentovat velkolepým způsobem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes CLC

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 320 000 Kč
Mercedes GLA 2,1
Rok výroby: 2017
Stav: 14 855 km
Cena: 800 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 193 078 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků