Mercedes CLA: „malé CLS“ poprvé v akci (spy photos)

Bedlivý špionážní fotograf zachytil obrysy dalšího „čtyřdveřového kupé“ z dílen značky Mercedes – Benz. Stanout by měl na připravované podlahové plošině MFA určené především novým generacím základních řad A a B (jejich předznamenáním se stala letos v Šanghaji studie Mercedes - Benz Concept A), takže se lze „těšit“ na pohon předních kol. Novinka bude zřejmě představena na sklonku roku 2013 a ponese označení CLA, ačkoli i to se ještě může změnit. Prototyp na snímcích je zatím obtěžkán mohutným maskováním (vpředu si s ním vývojáři Mercedesu „pohráli“ a tvarovali jej do podoby blízké současným BMW, a to včetně stylizovaných „ledvinek“), nicméně obrysy „kupésedanu“ jsou dosti zřetelné. Nabídka pohonných jednotek má kopírovat seznam motorů určených pro nové vozy Mercedes – Benz A.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků