Mercedes Wartburg :-D
..znovu vynasli velociped, stavebnicove motory su principom uplatnovanym uz nejakych plus minus 80 rokov (dokonca uz ruske tanky z tridsiatych minuleho storocia). Kazdopadne sa zrejme vyplni klasicke dobre 'prve dva roky 10.000 chyb', ostatne uz len horeuvedena historia je toho plna (praskajuce klukovky apod). Ostatne podobne dopadol aj Heinkel so zdvojenymi motormi. Ked preskocime dalsie dekady, narazime uz na lepsi priklad, dobre sa s tym vysporiadala Tatra (813, motor T930), lenze v tych casoch sa este robili motory z poctiveho materialu a suciastky boli nalezite dimenzovane a hlavne testovane a neslo o to, zarobit co najrychlejsie za akukolvek cenu.Ostatne, jazdit s vedomim ze mam karu za bezmala dve mega a pod deklom dve zosroubovane hatepecka....no dajme tomu ze nech to naskor radsej skusi Helmut a potom uvidime. Ono zrejme su na tom prabiedne ked na vyvoj vlastneho maleho diesla nemaju (znama tema) no a teraz idu sestvalec zosroubovat z dvoch malych vysavacov. Samozrejme marketing to ohlasi ako nieco svetoborne a vysvetli zakaznikovi ze najvacsia radost je to, ze na jeho aute sa usetrilo najviac.
chytrej jak prdel a ke každému tématu referát.... :-/
:-D muhehe tří hrnec HáTéPé v cé-klasse? no tě prdel :-O
Srdce konzervativce zaplesá. Otázkou je, zda zaplesá i rozum. Se teprve uvidí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.