Mercedes chystá hybrid s dieselovým motorem, prozradil expert z vedení

13 komentářů

Kuk Vykuk
14. října • 14:13

Mercedes vám prodá ještě víc rakovinometů než si myslíte. Prostě stůj co stůj prodat nafťáky si dali jako stranickej úkol. :-D

Driver
11. října • 10:33

Pokud se nepletu, což se může klidně stát, :-D , tak hybrid Elektro+Diesel ještě nikdo nevyrábí tak, aby se dalo jezdit na naftu po dálnici třeba 200 a na elektřinu přes město.
Jediné vyjímky jsou jisté vojenské speciály, kde diesel vyrábí elektřinu do aku a pohon je čistě elektromotory. To jsou nákladní vozidla myslím u US Army, což je jen specifické využití. (Tichý provoz po omezenou dobu bez spalovacího motoru) ovšem reálně ty Hybridy od Lexusu mají malý dojezd na elektro a po dálnici na benzín žerou dost. Mercedes by mohl konečně vyrábět něco, co by všichni využili. V městě by vyhověli najivním normám a po dálnici by měli malou spotřebu a vysoký dojezd na diesel. Pro mě jediné akceptovatelné řešení, pokud překousnu to, že nejlepší je diesel bez hybridu :-P

Jan
12. října • 22:44

Peugeot 508 RXGH
je hybrid s naftovým motorem (elektřina pohání zadní kola) se vyrábí myslím už 5 let.
Na první pohled sympatická koncepce, ale...
Ale není to Plugin - elektřina pomáhá spíše s pohonem zadních kol třeba na sněhu.
Město se s tím na baterky nepřejede a taky se to moc celkově nepovedlo - nikdo to nekupuje.
Ono myslím pro nafťák, který je studený a když potřebuju výkon, tak se nastartuje - to asi diesel dlouho nevydrží opakovanou zátěž za studena.

Jan
12. října • 22:46

oprava Peugeot 508 RXH

Jan Taraba
13. října • 18:18

Byl... Už není. Jediným skutečně vyráběným je Q7.

Kuk Vykuk
14. října • 14:10

Jo jo Pežot udělal svejm naftovejm polorakovinometům už dávno pá pá. :-D

jogurt
12. října • 16:49

Vyrábí. Audi Q7 e-tron.

Kuk Vykuk
11. října • 0:40

Dinosauři jsou zoufalý, snažej se ty svoje rakovinomety aspoň nacpat do hybridů :-D
Na jednu stranu mluvěj vo elektrický budoucnosti a na druhou starnu pořád vo 106 lobujou za spalovací popelnice.

jogurt
12. října • 16:48

Tak za prvé Mercedesu nic jiného nezbývá, protože Audi už plugin hybrid s dieselovým šestiválcem alias Q7 e-tron téměř rok vesele prodává.
A za druhé, Mercedesu nic jiného nezbývá, protože na samotné baterky to nikam pořádně nedojede a nepovedený hybrid BMW X5 ukazuje, že s benzínem to žere i trávu kolem cesty. Ostatně soudruzi z Ingoslstadtu si tuhle hořkost vybumbali historicky taktéž s ubumbaným benzínovým hybridem Q5 a Lexus má taky slušnou žízeň.
Takže ANO (sorryjako...) , hybrid s dieselem je opravdu funkční řešení pro velká auta, pokud nehraje roli cena. Ekopopulisté mohou v klidu spát, město to přejede na elektřinu, žádné NOx nebudou a Stuttgart-Hamburg to dojede za normální čas za pár litrů na sto..

Kuk Vykuk
14. října • 14:08

Tak proto Peugeot ty svoje nafto hybridy už zaříz. :-)

Antiautomat
10. října • 20:19

Zalezi v prvom rade ako sa dohodne ten, komu by inak v stane daval teplo isty trus s nadnarodnym fasokorporatom. Podla toho saodvija portfolio a ekologia.

Saman
10. října • 14:31

"Pro ty dokonce chystá vlastní síť rychlodobíjecích stanic s kapacitou 350 kW..."Pecaku Pecaku, to jsou ale moudra tohle :-O , a jaka je kapacita tve klavesnice? kapacita domaci zasuvky s plynym jistenim je 3,6kW , takze kdys spojime 98 dolacich zasuvek, tak budem mit jednu kapacitni nabijecku Mercedesu, no radsi ani nechci vedet co se doctem priste, ze kapacita USB pripojeni v aute jsou 3 pisnicky za minutu?

brk77
10. října • 18:18

Ono je hlavně největší peklo ta "vlastní síť". Kdyby u aut se spalovacími motory měl každý výrobce vlastní síť čerpacích stanic, tak mimo větší města ještě jezdím s koňským povozem.

Doporučujeme

Články odjinud