Mercedes vám prodá ještě víc rakovinometů než si myslíte. Prostě stůj co stůj prodat nafťáky si dali jako stranickej úkol. :-D
Pokud se nepletu, což se může klidně stát, :-D , tak hybrid Elektro+Diesel ještě nikdo nevyrábí tak, aby se dalo jezdit na naftu po dálnici třeba 200 a na elektřinu přes město.Jediné vyjímky jsou jisté vojenské speciály, kde diesel vyrábí elektřinu do aku a pohon je čistě elektromotory. To jsou nákladní vozidla myslím u US Army, což je jen specifické využití. (Tichý provoz po omezenou dobu bez spalovacího motoru) ovšem reálně ty Hybridy od Lexusu mají malý dojezd na elektro a po dálnici na benzín žerou dost. Mercedes by mohl konečně vyrábět něco, co by všichni využili. V městě by vyhověli najivním normám a po dálnici by měli malou spotřebu a vysoký dojezd na diesel. Pro mě jediné akceptovatelné řešení, pokud překousnu to, že nejlepší je diesel bez hybridu :-P
Peugeot 508 RXGHje hybrid s naftovým motorem (elektřina pohání zadní kola) se vyrábí myslím už 5 let.Na první pohled sympatická koncepce, ale...Ale není to Plugin - elektřina pomáhá spíše s pohonem zadních kol třeba na sněhu.Město se s tím na baterky nepřejede a taky se to moc celkově nepovedlo - nikdo to nekupuje.Ono myslím pro nafťák, který je studený a když potřebuju výkon, tak se nastartuje - to asi diesel dlouho nevydrží opakovanou zátěž za studena.
oprava Peugeot 508 RXH
Byl... Už není. Jediným skutečně vyráběným je Q7.
Jo jo Pežot udělal svejm naftovejm polorakovinometům už dávno pá pá. :-D
Vyrábí. Audi Q7 e-tron.
Dinosauři jsou zoufalý, snažej se ty svoje rakovinomety aspoň nacpat do hybridů :-DNa jednu stranu mluvěj vo elektrický budoucnosti a na druhou starnu pořád vo 106 lobujou za spalovací popelnice.
Tak za prvé Mercedesu nic jiného nezbývá, protože Audi už plugin hybrid s dieselovým šestiválcem alias Q7 e-tron téměř rok vesele prodává.A za druhé, Mercedesu nic jiného nezbývá, protože na samotné baterky to nikam pořádně nedojede a nepovedený hybrid BMW X5 ukazuje, že s benzínem to žere i trávu kolem cesty. Ostatně soudruzi z Ingoslstadtu si tuhle hořkost vybumbali historicky taktéž s ubumbaným benzínovým hybridem Q5 a Lexus má taky slušnou žízeň.Takže ANO (sorryjako...) , hybrid s dieselem je opravdu funkční řešení pro velká auta, pokud nehraje roli cena. Ekopopulisté mohou v klidu spát, město to přejede na elektřinu, žádné NOx nebudou a Stuttgart-Hamburg to dojede za normální čas za pár litrů na sto..
Tak proto Peugeot ty svoje nafto hybridy už zaříz. :-)
Zalezi v prvom rade ako sa dohodne ten, komu by inak v stane daval teplo isty trus s nadnarodnym fasokorporatom. Podla toho saodvija portfolio a ekologia.
"Pro ty dokonce chystá vlastní síť rychlodobíjecích stanic s kapacitou 350 kW..."Pecaku Pecaku, to jsou ale moudra tohle :-O , a jaka je kapacita tve klavesnice? kapacita domaci zasuvky s plynym jistenim je 3,6kW , takze kdys spojime 98 dolacich zasuvek, tak budem mit jednu kapacitni nabijecku Mercedesu, no radsi ani nechci vedet co se doctem priste, ze kapacita USB pripojeni v aute jsou 3 pisnicky za minutu?
Ono je hlavně největší peklo ta "vlastní síť". Kdyby u aut se spalovacími motory měl každý výrobce vlastní síť čerpacích stanic, tak mimo větší města ještě jezdím s koňským povozem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.