Mercedes chce konkurovat pick-upům v USA. Začne s třídou X

Německá automobilka uvažuje o nasazení svého nového luxusního pick-upu také na americký trh. V USA by mohl vyrůst také výrobní závod.

Mercedes-Benz hodlá produkční verzi svého pick-upu Mercedes-Benz X začít prodávat koncem roku.

Auto se má vyrábět ve Španělsku a Argentině. Původní plány na prodej zahrnovaly jen Evropu a Jižní Ameriku. Německá automobilka ale začala uvažovat také o nasazení novinky do USA. 

Mercedes-Benz třídy X oficiálně: Zapomeňte na Navaru! Nebo ne?

Mercedes-Benz třídy X oficiálně: Zapomeňte na Navaru! Nebo ne?

Američané kdysi preferovali jen velké vozy. V poslední době se ale jejich preference poněkud mění Rovněž General Motors začal s výrobou středně velkých vozů. To je také jeden z důvodů, proč vedení Mercedesu přemýšlí nad nasazením třídy X na zdejší trh.

Pokud se pro tento krok rozhodne, zřejmě ve Spojených státech postaví také továrnu. Současná výrobní kapacita v Argentíně by nedokázala uspokojit poptávku amerických zákazníků. 

Prohlédnete si koncept tohoto pick-upu v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků