Mercedes C63 AMG, německé superkombi už ve Frankfurtu

Německá automobilka Mercedes-Benz představí ve Frankfurtu nejen své nové kombi třídy C, ale rovnou i ostrou verzi C63 AMG. Ve střední třídě tak půjde o nejvýkonnější kombi současnost, které se konkurence jen tak nedočká.

Tip1: Představení nového Mercedesu C kombi naleznete zde.

Pod kapotou bude burácet opět osmiválec o objemu 6,2 l s výkonem 331 kW (451 k) a točivým momentem 600 Nm. Stovka za 4,6 s (sedan 4,5 s) a maximálka 250 km/h pak jasně ukazují, že rodinné přesuny na dovolenou mohou probíhat opravdu rychle.

Tip2: Představení Mercedesu C63 AMG naleznete zde.

O přenos výkonu na zadní kola se stará upravený automat 7G-Tronic, který prošel v dílnách AMG mírnou inovací. Převodovka nabídne tři základní mody a to Comfort, Sport a Manual. Poslední zmíněný umožní řidiči řadit pádly u volantu. Rozdíl ovšem není jen v tomto. Mód Sport totiž řadí výrazně rychleji, ovšem na úkor komfortu.

Vůz je standardně dodáván na 18" kolech s pneu 235/40 vpředu a 255/35 vzadu, ovšem zákazník si může zvolit také tovární 19" kola s pneu 235/35 vpředu a 255/30 vzadu.

O zastavení vozu se stará speciálně navržená brzdová soustava, na jejímž konci jsou přední kotouče o rozměru 360x36 mm se šestipístkovými třmeny a vzadu pak kotouče 330x26 se čtyřpístkovými třmeny.

Bez zajímavosti není fakt, že C63 AMG nabídne jako jediný Céčkový Mercedes plně vypínatelný stabilizační systém. Třikrát hurá.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto a ilustrace © Automedia
Mercedes C63 AMG Estate

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků