Mercedes C63 AMG jako Safety Car DTM

Značka Mercedes připravila pro letošní seriál závodů DTM nový zaváděcí vůz odvozený z nového vrcholného sedanu C63 AMG.

Zaváděcí vozy patří ke koloritům naprosté většiny motoristických sportovních klání. Ačkoli v samotných závodech o ně nikdy nejde, stejně se na ně upírají zraky fanoušků motorismu, neboť jsou pro ně jakými pojítkem mezi závodními speciály a běžným silničními auty. Zatímco všechna utkání letošního seriálu MotoGP bude provázet speciální provedení mnichovského kompaktu BMW 1 M Coupe Safety Car, v čele pelotonu automobilů v německém šampionátu DTM budeme vídat stříbrný sedan odvozený ze sériového modelu Mercedes – Benz C63 AMG.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Značka Mercedes – Benz a DTM toho mají již řadu let hodně společného, vždyť speciál řady C v současnosti patří mezi vůbec nejúspěšnější závodní vozy v dějinách DTM. Nyní budeme stroje Mercedes – Benz C vídat také v úvodním kole a také letos půjde prakticky o stejný vůz, jaký si můžete objednat u nejbližšího dealera. Vybaven je sadou AMG Performance Package, ale přidává nezbytné varovné osvětlení a nápisy Safety Car, zatímco v interiéru bychom našli vysílačku, monitor s aktuální polohou všech závodních vozů, závodní sedadla se čtyřbodovými pásy a volant čalouněný kombinací kůže Nappa a Alcantary. 

Nejnovější zaváděcí Mercedes C63 AMG debutuje na Hockenheimu během tohoto víkendu, ovšem vozy C63 AMG pro DTM jezdily jako Safety Car již dříve. Stroje Mercedes AMG zavádějí závody DTM již od roku 2000 a sedan Mercedes – Benz C63 AMG se této úlohy poprvé zhostil v roce 2008.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků