Mercedes C63 AMG: facelift i pro „drsoně”

Také rychlý sedan Mercedes-Benz C63 AMG prošel pro rok 2011 faceliftem. Jeho motor se nezměnil, převodovka ano.

V přiložených snímcích vidíte omlazenou verzi modelu Mercedes-Benz C63 AMG, jenž i nadále patří k posledním mohykánům, kteří nabízejí poctivou sílu „nefoukaných“, atmosférických koní. Před několika dny jsme vám představili poslední omezenou sérii vycházející ještě ze stávajícího provedení C63 AMG, dnes už tu máme provedení nové.

Novinka se pochopitelně zařadí do seznamu premiér letošního ženevského autosalonu a bude k mání opět s karoseriemi sedan i kombi. Decentní úpravy designu jdou ruku v ruce s nově odladěným pérováním a dalšími dílčími změnami na mechanických skupinách. Na první pohled si všimneme prvků převzatých z faceliftu standardních verzí Mercedesu řady C, mezi které patří také nové přední světlomety tvarované v náznaku do „L“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nové jsou též oba nárazníky, kapota vyrobená z hliníkové slitiny a svítilny pro denní svícení vestavěné v předním nárazníku. Za zmínku stojí také přepracovaná maska chladiče a nový vzhled litých ráfků. Žádné snímky interiéru zatím k dispozici nemáme, ale lze očekávat palubní desku z faceliftovaného standardního provedení okořeněnou specifickými prvky z programu AMG.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak bylo řečeno výše, pro modelový rok 2012 si Mercedes-Benz C63 AMG zachoval původní atmosféricky plněný vidlicový osmiválec s objemem 6,2 l, výkonem 457 koní (336 kW) a točivým momentem 600 Nm. Novinkou se však stává sedmistupňová převodovka AMG, jež se má podílet na snížení spotřeby paliva zhruba o 10 %. Ta by měla v kombinovaném provozu činit 12 l/100 km u sedanu a 12,3 l/100 km u kombíku. Z klidu na 100 km/h s ní sedan C63 AMG zrychlí za 4,5 s, „užitková” varianta k tomuto výkonu potřebuje 4,6 s. K mání však bude také obvyklý paket AMG Performance, který výkon motoru zvýší na 487 koní (358 kW) a dobu potřebnou pro zrychlení 0 – 100 km/h sníží v obou karosářských verzích o 0,1 s. Pánové z divize AMG slibují také nově odladěné pérování a tlumení, jež se má podílet na zlepšení jízdních vlastností.

Modernizovaný model Mercedes-Benz C63 AMG se v prodejích objeví během letošního léta, změnu cen kvůli provedené modernizaci neočekáváme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C63 AMG 2011
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků