Mercedes C250 CGI: 255 koní od firmy Väth

Ačkoli Mercedes C v provedení 250 CGI nepatří zrovna k dravcům, zájemci o jeho ladění nejsou bez šance. Stačí trochu pŕifouknout...

Díky společnosti Väth z německého Aschaffenburgu jej totiž mohou opatřit zajímavou sadou doplňků a modifikací, které zlepší nejen jeho vzhled, ale především jízdní výkony, a to citelným způsobem. Na začátku připomeňme, že model Mercedes-Benz C250 CGI pohání řadový čtyřválec s objemem mouhých 1 796 ccm a výkonem 204 koní (150 kW). Za příplatek solidních 1 200 eur Väth nabízí sadu V25 zvyšující výkonovou špičku na 255 koní (188 kW) a točivý moment na 370 Nm. Pokud vám to není dost, máte možnost přidat dalších 1 119 eur, za něž dostanete vylepšený chladič stlačovaného vzduchu, 2 011 eur pak stojí nová výfuková soustava.

Jestli jste ochotni tyto peníze do modelu C250 CGI investovat, odměnou vám bude výkon 270 koní (199 kW) a nejvyšší rychlost 260 km/h. Na „jedna osmičku“ slušné parametry, nemyslíte? U Väthu ale zapracovali také na vzhledu vozu, jemuž přidávají zvláště nové devatenáctipalcové ráfky o šířce 8,5 palce vpředu a 9,5 palce vzadu. Nazouvají pneumatiky o rozměru 235/35 ZR19, resp. 265/30 ZR19 a těchto kol si v Aschaffenburgu cení na 4 046 eur.

Vyšším výkonům byla přizpůsobena posílená brzdová soustava s kotouči o průměru 360 mm vpředu a 320 mm vzadu a s šesti, resp. čtyřpístkovými třmeny (5 355 eur). Dále si lze objednat kapotu vyrobenou z uhlíkových kompozitů (4 641 eur), lízátko pod předním nárazníkem (1 416 eur) a difuzor v zadním nárazníku (1 773 eur) zhotovené z téhož materiálu, ale také decentní odtrhovou hranu na víku zavazadlového prostoru (333 eur). Interiér lze okrášlit sadou obkladů z uhlíkových kompozitů nebo čalouněním střechy Alcantarou (980 eur).

Pokud vás nabídka VÄTHu zaujala, všechny úpravy jsou dostupné okamžitě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C250 CGI
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků