Mercedes C Sportcoupé zachycen (spy photos)

Nový Mercedes třídy C se nám představí již za pár dnů v Ženevě, ale automobilka kromě verze kombi testuje také nově připravované Sportcoupé. To se podařilo zachytit kde jinde než ve Švédsku.

Nejnovější špionážní fotografie tak definitivně dokazují, že Mercedes nenechá Sportcoupé zaniknout a vůz se objeví i v rámci nové modelové řady třídy C.

Novinka bude pochopitelně většinu prvků sdílet se sedanem. Podle našich odhadů by se měl vůz dostat na trh koncem letošního roku a bude se nabízet s těmito motory: C180 Kompressor (156 k), C200 Kompressor (184 k), šestiválcemi C230 (204 k), C280 (231 k) a C350 (272 k). Diesely budou zastupovat modely C200 CDI (136 k) a C220 CDI (170 k). Časem by se měl objevit v nabídce i šestiválcový diesel.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Třída C se rozrastá i o verzi Sportcoupé

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků