Mercedes C kupé se bude vyrábět, již od příštího roku v Brémách

Představitelé stuttgartské trojcípé hvězdy potvrdili, že příští rok se do pestré nabídky modelů zařadí novinka v podobě dvoudveřového sportovně laděného kupé na bázi modelu C. Ten by měl být svým charakterem podobný s, o kategorii vyšším, kupé třídy E, novinka bude mít ovšem zkrácenou platformu a oproti sedanu třídy C zřejmě i znatelně jinou cenovku.

Dvoudveřové „céčko“ má oproti svým ostatním společníkům z modelové řady působit mnohem exkluzivněji a receptem na úspěch má být, že oproti vyššímu E kupé bude i za relativně přijatelnější cenu, zda se ovšem modely nebudou „ochuzovat“ o zákazníky ukáže až čas. Každopádně, oficiálního debutu se dočkáme na podzim na pařížském autosalonu, výroba nového modelu oficiálně začne příští rok v brémském závodu zaměstnávajícím v současnosti kolem 12 600 zaměstnanců.

Pro úplnost připomeňme, že Brémy jsou rodištěm široké palety modelů, v současnosti jsou zde vyráběny modely C sedan a kombi, GLK, obě varianty modelu třídy E, SL a SLK.

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků