Mercedes C facelift: více motorů, nový interiér, C55 AMG

O faceliftu třídy C, který přichází po čtyřech letech produkce, jsem psal už zhruba před měsícem. Tehdy ale nebylo jasné, co se vlastně změní. Dnes ale vydal Daimler-Chrysler tiskovou zprávu, v níž změny podrobně popisuje; vybral jsem to nejdůležitější.

Začněme vzhledem. Přední maska dostala čiré světlomety pro všechny verze, mřížka chladiče má jen tři vodorovné žebra, zatímco současné Céčko čtyři. Zcela nový je také spoiler, který dostal výraznější „tvář“. O dvanáct mm pak narostl rozchod kol, přičemž Céčko bude standardně obuto do 16" kol 205/55 R16, zatímco dnes jsou ve standardu patnáctky. Změn doznal také interiér, který má lépe řešenou středovou konzolu včetně ovládácích prvků. Nová je např. automatická klimatizace Thermatic, která je už v základní výbavě vozu. Výbava Classic bude vyzdobena dřevěnými doplňky, Avantgarde hliníkem, mezi potahovým materiálem se objeví Artico.

Inovace se odehrají i pod kapotou. C220 CDI dostane 110 kW místo současných 105 kW (přečtete si test této verze), přičemž jak C220 CDI, tak C200 CDI budou mít filtr pevných částic. Novinkou pod kapotou sedanu a kombi bude C230 Kompressor, který je v současné době k dispozici jen v kupé. Asi největší novinkou je C55 AMG, která nahradí současnou C32 AMG. Pod kapotou je osmiválec o výkonu 270 kW a točivým momentem 510 Nm. Samozřejmostí je automatická převodovka s řazením pod volantem. S ní udělá C55 AMG stovku za 5,2 s. Vzhled této sportovní verze doplňují 18" kola s pneumatikami 225/40 R18 vpředu a 245/35 R18 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Céčko po faceliftu „prokouklo“

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Pro porovnání: současné Céčko

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Špionážní fotky, které se objevily začátkem ledna

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků