Mercedes C facelift: více motorů, nový interiér, C55 AMG

O faceliftu třídy C, který přichází po čtyřech letech produkce, jsem psal už zhruba před měsícem. Tehdy ale nebylo jasné, co se vlastně změní. Dnes ale vydal Daimler-Chrysler tiskovou zprávu, v níž změny podrobně popisuje; vybral jsem to nejdůležitější.

Začněme vzhledem. Přední maska dostala čiré světlomety pro všechny verze, mřížka chladiče má jen tři vodorovné žebra, zatímco současné Céčko čtyři. Zcela nový je také spoiler, který dostal výraznější „tvář“. O dvanáct mm pak narostl rozchod kol, přičemž Céčko bude standardně obuto do 16" kol 205/55 R16, zatímco dnes jsou ve standardu patnáctky. Změn doznal také interiér, který má lépe řešenou středovou konzolu včetně ovládácích prvků. Nová je např. automatická klimatizace Thermatic, která je už v základní výbavě vozu. Výbava Classic bude vyzdobena dřevěnými doplňky, Avantgarde hliníkem, mezi potahovým materiálem se objeví Artico.

Inovace se odehrají i pod kapotou. C220 CDI dostane 110 kW místo současných 105 kW (přečtete si test této verze), přičemž jak C220 CDI, tak C200 CDI budou mít filtr pevných částic. Novinkou pod kapotou sedanu a kombi bude C230 Kompressor, který je v současné době k dispozici jen v kupé. Asi největší novinkou je C55 AMG, která nahradí současnou C32 AMG. Pod kapotou je osmiválec o výkonu 270 kW a točivým momentem 510 Nm. Samozřejmostí je automatická převodovka s řazením pod volantem. S ní udělá C55 AMG stovku za 5,2 s. Vzhled této sportovní verze doplňují 18" kola s pneumatikami 225/40 R18 vpředu a 245/35 R18 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Céčko po faceliftu „prokouklo“

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Pro porovnání: současné Céčko

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Špionážní fotky, které se objevily začátkem ledna

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků