Mercedes-Benz zřejmě pracuje na třídách C a E v karoserii „Allroad“

2 komentáře

Antiautomat
22. července • 19:21

Skor si myslim ze je to uvedomenie, ze dnesne klasicke sedany a kombiky su tak nizko pri zemi, ze su v podstate v beznom zivote nepouzitelne. Vezmite si trebars taku astru a jej predny naraznik. Navyse, unterbodeny su tak nestastne tvarovane, ze ich poskodenie je fatalne /co je asi zamer/. Samozrejme ze to ludia nechu. Aby som sa triasol od strachu kedy to rozflaknem na retarderi, pripadne vyjazdenej kolaji /alebo staci aj suter na ceste - darmo ho necham prejst medzi kolesami stredom auta ked mi to odmasakruje olejovu vanu, u niektorych hypermodernych zazrakov navyse *ekologicky* z poctiveho bakelitu/, dakujem, nechcem, nechajte si to pre letiskovu sluzbu. Nezanedbatelnym minusom je dalej, ze do auta, v ktorom mate prdel tesne nad zemou, sa akosi zle nasada a na vyjazd na chatu mozete zabudnut. Pridana ochrana nizsich partii /a ked sa vec spravi poriadne, tak aj kryt pod motorom/ ma takisto svoje plus. Co okrem ineho vysvetluje aj oblubu jednoduchych zvysenych dvojkoliek : usetrene kila za 4x4 pocas 364 dni z 365 v roku v spojeni so spomenutymi vyhodami je presne to, co prakticky zamerany jedinec potrebuje. U mna detto: zasterky, dve cisla hore, balony, plechova vana pod motorom /ma to aj tu vyhodu ze sa tak nezas.rie/. Plna spokojnost.

Kankunen
22. července • 11:07

Nové C vypadá fakt dobře. Konečně člověk nečeká za volantem jedině dědulu.

Doporučujeme

Články odjinud