Mercedes-Benz změní své znaky, zřejmě i logo

Německá automobilka hodlá po více než osmnácti letech zrevidovat své identifikační znaky. Jednoduše řečeno, celý logotyp má být nový. Nové tvary, nové znaky a nové barvy mají demonstrovat to, že Mercedes je nyní v nové epoše své existence.

Představení se odehraje 1. listopadu letošního roku a automobilka úzkostlivě tají jakékoli detaily. Není tak úplně zřejmé, zda se změna „brandu” dotkne i loga, ale dá se očekávat, že ano. Jistě víme jen to, že klasickou barvou Mercedesů zůstane stříbrná, ostatně označení „stříbrný šíp” by si automobilka do koše hodit nedovolila. Každopádně za dobu existence této automobilky bylo logo měněno několikrát a to nejen po fůzi s různými automobilkami a koncerny.

Klepněte pro větší obrázek
Historie loga automobilky Mercedes-Benz
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků