Mercedes-Benz: základní verze C220 CDI 4MATIC a „Edition C“

Automobilka Mercedes-Benz rozšiřuje paletu verzí své řady C-Class o novou limitovanou sérii a nejlevnější provedení s pohonem všech kol.
Mercedes-Benz: základní verze C220 CDI 4MATIC a „Edition C“

Aktuální generace řady Mercedes-Benz C-Class již pomalu dosluhuje a čeká na svého následníka, takže je třeba připomínat její přednosti. Nová „čtyřkolka“ nese označení Mercedes-Benz C 220 CDI 4MATIC a v rámci aktuální generace řady Mercedes-Benz bude nejlevnějším „céčkem“ s pohonem všech kol. K mání bude v karosářských verzích sedan a kombi a o její pohon se postará stejný motor jako v případě standardní verze C 220 CDI. Půjde tedy o vznětový řadový čtyřválec s objemem 2,1 l, výkonem 170 koní (125 kW) a točivým momentem 400 Nm.

Test: Mercedes-Benz C 250 CDI Coupé - za 7,0 l

Test: Mercedes-Benz C 250 CDI Coupé - za 7,0 l

Podrobnosti k jízdním výkonům, spotřebě ani ceně zatím nemáme. Připomeňme tedy alespoň, že ve verzi sedan stávající „zadokolka“ C 220 CDI u nás stojí 906 290 Kč a nejlevnější „čtyřkolkou“ je C 250 CDI 4MATIC s cenou 1 102 310 Kč, takže lze předpokládat, že novinka se s cenou vklíní někam mezi ně. Druhou novinkou řady C-Class, jež se v současném provedení prodává od konce roku 2010, je série Edition C.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Paket Edition C bude k mání pro vozy Mercedes-Benz C-Class s karoseriemi sedan, kombi a kupé

Paket Edition C je k mání pro karosářské verze sedan, kombi a kupé a vyznačuje se pozměněným designem a rozšířenou výbavou. Na první pohled si na těchto vozech všimneme nové, výraznější masky chladiče, zatmavených předních světlometů, chromovaných koncovek výfuků a emblémů Edition C. Těšit se můžete také na vybrané prvky paketu AMG s upravenými nárazníky a prahovými obklady.

Mercedes C 2011: vítej, velký facelifte

Mercedes C 2011: vítej, velký facelifte

Na palubě vozů ze série Edition C najdeme třeba sportovní sedadla čalouněná v černé umělé kůži Artico/Dinamica z verze C 63 AMG a zatmavené hliníkové dekorační obklady. V závislosti na konkrétním trhu je výbava obohacena také o multifunkční barevný displej v přístrojovém štítě nebo tříramenný sportovní volant, který je stejně jako další detaily interiéru potažen kůží Nappa se zvýrazněným stehováním. V Německu se bude za paket Edition C připlácet v přepočtu od 26 do 46 tis. Kč v závislosti na volbě výchozího modelu.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků