Mercedes-Benz: základní verze C220 CDI 4MATIC a „Edition C“

Automobilka Mercedes-Benz rozšiřuje paletu verzí své řady C-Class o novou limitovanou sérii a nejlevnější provedení s pohonem všech kol.
Mercedes-Benz: základní verze C220 CDI 4MATIC a „Edition C“

Aktuální generace řady Mercedes-Benz C-Class již pomalu dosluhuje a čeká na svého následníka, takže je třeba připomínat její přednosti. Nová „čtyřkolka“ nese označení Mercedes-Benz C 220 CDI 4MATIC a v rámci aktuální generace řady Mercedes-Benz bude nejlevnějším „céčkem“ s pohonem všech kol. K mání bude v karosářských verzích sedan a kombi a o její pohon se postará stejný motor jako v případě standardní verze C 220 CDI. Půjde tedy o vznětový řadový čtyřválec s objemem 2,1 l, výkonem 170 koní (125 kW) a točivým momentem 400 Nm.

Test: Mercedes-Benz C 250 CDI Coupé - za 7,0 l

Test: Mercedes-Benz C 250 CDI Coupé - za 7,0 l

Podrobnosti k jízdním výkonům, spotřebě ani ceně zatím nemáme. Připomeňme tedy alespoň, že ve verzi sedan stávající „zadokolka“ C 220 CDI u nás stojí 906 290 Kč a nejlevnější „čtyřkolkou“ je C 250 CDI 4MATIC s cenou 1 102 310 Kč, takže lze předpokládat, že novinka se s cenou vklíní někam mezi ně. Druhou novinkou řady C-Class, jež se v současném provedení prodává od konce roku 2010, je série Edition C.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Paket Edition C bude k mání pro vozy Mercedes-Benz C-Class s karoseriemi sedan, kombi a kupé

Paket Edition C je k mání pro karosářské verze sedan, kombi a kupé a vyznačuje se pozměněným designem a rozšířenou výbavou. Na první pohled si na těchto vozech všimneme nové, výraznější masky chladiče, zatmavených předních světlometů, chromovaných koncovek výfuků a emblémů Edition C. Těšit se můžete také na vybrané prvky paketu AMG s upravenými nárazníky a prahovými obklady.

Mercedes C 2011: vítej, velký facelifte

Mercedes C 2011: vítej, velký facelifte

Na palubě vozů ze série Edition C najdeme třeba sportovní sedadla čalouněná v černé umělé kůži Artico/Dinamica z verze C 63 AMG a zatmavené hliníkové dekorační obklady. V závislosti na konkrétním trhu je výbava obohacena také o multifunkční barevný displej v přístrojovém štítě nebo tříramenný sportovní volant, který je stejně jako další detaily interiéru potažen kůží Nappa se zvýrazněným stehováním. V Německu se bude za paket Edition C připlácet v přepočtu od 26 do 46 tis. Kč v závislosti na volbě výchozího modelu.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků