Mercedes-Benz Xtend: vagón na silnici od karosárny Binz

Pokud žádný ze současných kombíků neplní vaše nároky na přepravní kapacitu, nevěšte hlavu. Karosárna Binz představila model Mercedes-Benz Xtend, který se právě nyní dostal do malosériové výroby.

Jak je z připojených snímků patrné, jde o radikálně prodloužený vůz na bázi stávající generace kombíku řady E. Vložením dílu dlouhého 861 mm mezi zadní boční dveře a zadní nápravu vzniklo extrémní kombi, jež v základním uspořádání svého interiéru pojme plných 2 620 litrů nákladu, což je více než u řady plnohodnotných dodávek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pohotovostní hmotnost dosahuje dvou tun, přesto díly podvozku i nabídka pohonných jednotek kopíruje standardní škálu Mercedes-Benz. Společnost Binz se na prodloužené vozy specializuje a v její nabídce najdeme také řadu limuzín. A právě její nový kombík Xtend se může stát základem pro řadu aplikací, řadu z vás možná mezi prvními napadne varianta pohřebního vozu pro rozmazlené hvězdy basketbalové NBA...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz Xtend o Binzu
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků